Lalala99 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Japanauto klarte ikke å skaffe skilt på supra til meg og brøyt isteden kontakt så ville ikke brukt de... Hvis du skal ha skilter Siter Porsche Carrera 4 *uvisst* Bmw M3 *98* Honda prelude *92* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!TK! Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 TUV papirene på Skyline modellene er ikke godkjente lengre pga snusk i krashtesten.Når det gjelder Supra, så kjøp via japanauto http://www.japanauto.no De har alle papirene som trengs, da får du bilen ferdig på skilt med alt i orden. Men slikt koster penger. Mvh Erik nei ser nok ikke ut som dei kan skaffe det lenger desverre :( skal vist kansje gå ant og få regga ein som har vert regga i england før i norge , men er liksom ingen som kan gje meg ett skikkeli svar på det , prøvde vegvesen men ikkje de heller klarte og svare meg konkret på det :@ så er litt på jakt etter ein som har kvite skilter... Siter x - Cagiva Mito 125cc Kommer bil , satser på japse-bil! alacocaina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg