fanatic124 Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Ingen priser klare ennå gitt =) Men en gledelig nyhet er at formene mest sansynlig vil bli klare fortere enn antatt..! Idag skal jeg bestille alle råvarene til formene fra Reichold, og de bakre hjulbuene er klare til å tas avstøp av, så bakre breddede hjulbuer vil bli førsteprioritet. Regner med å ha formene klare om et par uker maks, om ingenting kommer i veien..! :D Neste prior er 500 forskjermene :) Så fort jeg har tatt første støpet så vet jeg mengden råvarer som går med, og kan da komme med en pris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Noen fremgang i prosjektet? Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanatic124 Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Hei, Ja nå er formene for bakre hjulbuene snart klare! Er klar til å ta imot bestillinger.. 1900,- pr. par :) Mvh Martin Heie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 er int i en slik bakrutespoiler jeg :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 fanatic124: Hva kom du fram til? Skal du lage dem for å legge utenpå, eller for å skjære bort orginal bua og snekre inn? Må uansett ha bredere buer til sommern, og litt usikker på hva jeg skal finne på. Å kjøpe ferdige buer av deg hadde vært det enkle alternativet. :) Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanatic124 Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Det kan du velge selv :) Du kan enten gjøre det på den vanskligste måten slik jeg har gjort det, eller gjøre det ved å kutte buen, lime på den nye breddebuen utenpå og sparkle/jevne til kantene. Den eneste grunnen til at jeg gjorde det vanskelig var fordi jeg bygde nye hjulbrønner og måtte fjerne mye metall. En monteringsanvisning m/bilder medfølger buene. Bakbuene passer forresten meget flott sammen med standard (valsede) W124 forskjermer, uten at man MÅ ha 500-skjermer! PS! Bakrutespoilerne vil være tilgjengelig om ikke altfor lenge...Holder på å bearbeide den ubrukelige passformen nå før jeg lager nye former ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 når regner du med å ha de leveringsklare da? :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanatic124 Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 når regner du med å ha de leveringsklare da? :) Hei du, vanskelig å si, tipper på om en 2 mnd tid =) Mvh Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvik Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Eg kan vera interisert i ein slik bakrute spoiler. Skjermbreddere og, men det kommer ann på ka prisen blir. Har du någen formeining om hva den vil bli på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Jeg bestiller buene bak nuh.. bare å skrive meg opp.. Jeg har mista lappen nå, så får vel bytte buene bak imellomtiden:P du trur ikke du kanskje kan ha forskjermene klare rundt den tid også? menneeeh, en ting.. følger det med den siste lille platen som står på bakre bue? er den platen identisk som på 500? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagn Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Hvordan bestiller man?? Har du et tlf. nummer eller lignende? Jeg må ha buene bak, foran valser jeg.. Men må ha de raskt, har 18" med ET 20 som jeg skulle ha satt på, må kjøre på vinterdekk i mellom tiden "/ Siter Opel Ascona C 1.6 Opel Ascona C 2.0i GT Opel Vectra A 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanatic124 Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Oi, lenge siden jeg har vært her! For bestilling kontakt meg på mail folkens! verolab@gmail.com Send mail så ordner vi det til! Passformen er bra og kan evt enkelt formes til med varmluftspistol. Man bruker de orginale saccoplankene bak, det trengs ikke noen 500-plater :D Mvh Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 kommet lengre på bakrutesenkern da? :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Hva skjer egentlig? Sendt deg mail men får ikke svar..? Lukter jeg useriøshet eller er jeg bare paranoid..?;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 jeg sendte deg mail ang vinge for 2mnd siden:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg