GGGolf Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 hehe.. hørtes ut som et lufttrykksverktøy. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 hehe.. hørtes ut som et lufttrykksverktøy. det er ikke så rart folk tror det er noe feil når jeg passerer ;) Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oskal Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Endelig !! går den godt me den kompressoren?:) tenkte æ skulle prøve en sånn i bilen min hvis æ fikk tak i en sånn.. noen som vet hvor d er mulighet å få tar i en sånn? Siter Hvorfor er det ikke bensinlokk på en lada ? -Har du noengang hørt om en engangslighter med påfyllingsventil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 http://www.bahnbrenner.com/ Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 FAntastisk rått!!! anger som en hund på at jeg koverterte til turbo,enn å kjøpe den pressa du har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 en ting jeg har lurt på, spesielt i sammenheng med disse, hvordan er det med purk/biltilsyn og støynivået? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 en ting jeg har lurt på, spesielt i sammenheng med disse, hvordan er det med purk/biltilsyn og støynivået? vel det finner man vel ut etter hvert tenker jeg;) men når det gjelder EU-kontrollen, noe som jeg har fundert på. så tror jeg at jeg bare bytter til en kortere reim og kjører uten ;) Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Hvor mye HK antar du det er i motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Hvor mye HK antar du det er i motoren? vel, jeg vet ikke helt jeg. jeg har nettopp i dag blitt ferdig med innkjøringen i dag, og jeg har ikke fått testen noe spess. dessuten så begynnte det å snø i dag, av alle dager !! ;) Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 går den godt me den kompressoren?:)tenkte æ skulle prøve en sånn i bilen min hvis æ fikk tak i en sånn.. noen som vet hvor d er mulighet å få tar i en sånn? hehe ganske OFF topic.. men damn du bruker jo bildet av gamle bilen min:D KULT! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Hvor mye HK antar du det er i motoren? Blir vel omtrent samme som med en g-lader, men denna klarer litt mere trykk. Og har fetere lyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Denne pressa skal og vere en del mer effektiv. Mere luft per hk som driver den, men dette er jo data oppgitt av produsent, så hvor stor forsjellen er er uviss, Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg