Gå til innhold

front..

Ranger emnet

Gou

Anbefalte innlegg

Noen så har noen fronter til salgs ? planen var å kjøpe nitewlkr sin , men han bytter sansynligvis bilen vekk me fronten så eg trenge ein nye front.. haste ikkje.. ska kje på før vinteren e over..

noen så har noen så legg ut bilde å eventuelle prisar.. betale ikkje full pris for dei luringane så tror det.. då bestille eg heller ein sjølv :rolleyes:

Fronten e te ein polo 6N

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og er interessert i front, gjerne black magic hvis mulig.

Hvor mye arbeid er det å omlakkere? kan man bare ta grunning på toppen av gammel lakk og lakke på det igjen?

Det blir vel litt dyrt å sende en fanger i posten? noen som vet pris?.

Trenger og en bakfanger type som er på vanlig facelift 6n

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Blueboy

stemme for at du beholde den fangeren du har eg...spar heller penger til MER senking!:)

alltid kjekt me ein front på lur..

mær senking komme itte vinteren.. eg kan kje vinterparkera bilen min.. då må eg sykla heile vinteren :rolleyes: å gidde kje å kjøra me 60mm på snøen i år.. då vente eg heller litt me det.. 40mm e passeligt om vinteren

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

alltid kjekt me ein front på lur..

mær senking komme itte vinteren.. eg kan kje vinterparkera bilen min.. då må eg sykla heile vinteren :rolleyes: å gidde kje å kjøra me 60mm på snøen i år.. då vente eg heller litt me det.. 40mm e passeligt om vinteren

det problemet løyser du med gewinde vett du!:) då e det jo bare å skru opp om vinteren visst du ikkje vil leke brøytebil!

Vw Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider