corrado_g60_ Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 eg har fått tag i 16v topp så ska passa te g60 maskinen noen som vet om der e ting eg må passa på? Siter Kjør hardt Kjør stil Kjør supra uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Er enklere å bruke komplett 16v motor. Setter du den rett på G60 bunnen blir kompresjonen alt for lav og du vil bra frakjørt av Golf 1,3L før du får ladetrykk. Du trenger å endre utluftingen fra blokken, stempler (og ev råder da det bare er BBM som lager 16v stempler til G60 råder), drivingen til oljepumpen må du ha fra 1,8L 16v motor og du trenger alle reimhjul osv. Veiven har samme delenr på 16v og G60. Skal du ha turbo eller beholde G-laderen? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_g60_ Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 eg har s2 stempler å råder.... va du meinte me reimhjula? å drivingen te oljepumpen...? Siter Kjør hardt Kjør stil Kjør supra uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 eg har s2 stempler å råder.... va du meinte me reimhjula? å drivingen te oljepumpen...? 16v kam hjulene har flere tenner enn 8v hjulet. Saa det maa byttes. Olje pumpen drives av fordeleren paa 8v, mens paa 16v sitter fordeleren i toppen. Du trenger da at tannhjul som skal byttes ut med fordeleren, evnt kappe fordeleren dini stykker og bruke den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.