KriegHeim Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Hallo. Har sett sparco selger blåe, røde og hvite skvettlapper i "rally" format. Noen som vet om hvor jeg kan få tak i svarte slike? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Du får kjøpt noe greier på kollevold.no.. men du må kutte ut selv.. selges i meter.. om du må ha svarte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Du får kjøpt noe greier på kollevold.no.. men du må kutte ut selv.. selges i meter.. om du må ha svarte Har sett dem, men hadde håpet jeg slapp å kutte selv... :) Ellers har jeg funnet slike i carbon, men det var ikke noe særlig pris å snakke om.. lurer på om det var 1300 kr for ett par Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Er det ikke like greit å finne et sett med originale? Eller passer det kanskje ikke inn i planene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg