Gå til innhold

batterivalg

Ranger emnet

RoBoX

Anbefalte innlegg

hei

skal bygge anlegg i golfen og trenger litt hjelp med valg av batteri.

blir forsøk på dB drag til sommeren, men ellers blir det "normal" spilling..

ser ut til at det blir rundt 10kW max trekk i systemet og alle kabler blir dimensjonert etter dette, MEN hvilket batteri skal jeg velge?

har egentlig handlet meg 2 stk optima yellowtop, ett foran og ett bak, men dette var til forrige oppsett og med tanke på effekten i dette oppsettet heller jeg mer over på kinetik..

trenger jeg å oppgradere batteriene?

bestiller meg HO dynamo så fort jeg får svar på mailen min, så den delen er dekket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 000 watt makstrekk? var da rimelig heftig opplegg, hehe....

Kinetikbatteriene yter hvertfall rimelig heftig, alt kommer jo da an på hva du velger. Men de største kan levere opp til ca 2800A i korte trekk.

Du kan jo se mer spesifikasjoner på http://www.kinetikaudio.com

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 000 watt makstrekk? var da rimelig heftig opplegg, hehe....

Kinetikbatteriene yter hvertfall rimelig heftig, alt kommer jo da an på hva du velger. Men de største kan levere opp til ca 2800A i korte trekk.

Du kan jo se mer spesifikasjoner på http://www.kinetikaudio.com

SS XXX10000D + SS XXX-15 :thumb :D

men som jeg svarte i den andre tråden min ser det ut til at jeg holder meg til 5000 watt rms ca..

men satt og leste litt på db drag reglene i stad og kan jo se ut som jeg ryker endel klasser opp hvis jeg bruker flere batterier eller setter batteriet noen annen plass en originalt.. er det eneste i opplegget mitt som kan flytte meg oppover såfremt jeg kan se i reglene..

så da tror jeg kanskje jeg heller bare skal ha ett skikkelig batteri foran fremfor de yellowtopene... kanskje jeg får presset ned ett hc2400 der foran.. :race kan det funke bra?

noen som vet hvor jeg kan få tak i ett hc2400 til en ok pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider