B230ft Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 hvis du skall sladde på feks asfalt er de væl bra og ha den stiv bak har jeg alltid trudd men folk sier motastt.. men hva er egentlig rektig? stiv bak ja;) heh beste må vel være å bytte demper'ne med 4kant røyr, og sveisa diff.. men igjen så er ikke det kjørbart til vanlig.blir akkurat som en traktor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Har varevogna det rundt om eller bare bak? Jepp. hvis du skall sladde på feks asfalt er de væl bra og ha den stiv bak har jeg alltid trudd men folk sier motastt.. men hva er egentlig rektig? Greit å ha mykere oppsett bak uansett så den ikke blir spretten. Dessuten setter den seg mye bedre i starten, min har gule R-Sport rundt om og vanlige "tynnfjærer" som er kappa bak, og den er stiv men det skyldes demperne. Den er lettkjørt på omtrent alt føre med "rallystuk". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Jepp. Greit å ha mykere oppsett bak uansett så den ikke blir spretten. Dessuten setter den seg mye bedre i starten, min har gule R-Sport rundt om og vanlige "tynnfjærer" som er kappa bak, og den er stiv men det skyldes demperne. Den er lettkjørt på omtrent alt føre med "rallystuk". okay.. hehe.. skall kunn ha maks sladde egenskaper... bilstein clubsport og kappa senkefjører og polyforinger, bak burde hjelpe til med sladdinga væ? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 okay.. hehe.. skall kunn ha maks sladde egenskaper... bilstein clubsport og kappa senkefjører og polyforinger, bak burde hjelpe til med sladdinga væ? ja og feita stabstag:D + diff selvfølgelig! kan sveise, men truetrac fungerer ypperlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 ja og feita stabstag:D + diff selvfølgelig! kan sveise, men truetrac fungerer ypperlig! ja stabbstag ska jeg dra og handle på pedersen til uka.. sveise er u-aktuelt siden har hatt de før og er lei at de bryter men de sladder jo som faen.. hihi... så blir ordentlig sperre når jeg får kr:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 importer truetrac selv fra summit.. det er fort det beste;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 ja er de som er planen men har akkurat kr til stabbstag med økonomin om dagen:( Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg