Gå til innhold

Verdensrekord: Omega low & slow prosjekt

Ranger emnet

Verdensrekord

Anbefalte innlegg

Får legge ut prosjektet til meg å en kamerat også da.

Fikk denna 89 mod 2.0i omegan for 1500:)

Ganske bra stand til den prisen egentlig.

Planer er altså:

Max senk pluss litt til

Runde buer bak

Sveisa diff

Sota ruter?

Sveise igjen dørhåndtak på bakdører

+++ mer som jeg ikke kommer på i farta

IMG_3339.jpg

IMG_3343.jpg

IMG_3347.jpg

Fikk senka'n i går kveld:

Kappa 3 1/4 ringer foran og satte på originale vectra a fjærer uten de gummi "skålene" bak.

IMG_3357.jpg

IMG_3356.jpg

Bilene mine:

Morris 1800

Saab 900(under ombygging til bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja lav ble den.

Lignet veldigt på min gamle traver denne, jeg har 87- og eu ok til oct.2008 ;) beat that hehe

Noen planer for motor? Turbo? Klarer 0,7 0,8 uten og gjøre en drit med innmaten :) hehe rundt 200hk drar greit da ..Kan du overraske en del folk gidt,

Dette er noe hva jeg håper på og få realisert, må jo ha en bruksbil man kan leke med og banke eple kjekke pakistanere i 320 og 325 dems med M3 emblem bak vutt på :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo til å bruke penger på sparkel og kutteskiver og sånn da.

Men alt skal være så billig som mulig. Kappe fjærene koster jo ikkeno, buene vi skal ha bak tar jeg fra et par forskjermer jeg har stående, sveise sperre koster jo ikkeno, svart bengalakk har jeg stående, stålplater ordner pappa fra jobben, solfilm har vi liggende. Kommer ikke til å koste oss stort det her.

Bilene mine:

Morris 1800

Saab 900(under ombygging til bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta masse med bilder når dere fixer runde hjulbuer på omega A må fikse dette jeg også.

Helt enig med deg Sæther, er nok ikke den eneste som har plan om det :) må gjøre noe med mine også. ser ut som dette kan bli ett artig prosjekt.

dere kan jo prøve å sveise igjen bakpå bagasjelokket også, da ser hekken fort mye freshere ut vil jeg si ihvertfall :) selv bare sparklet og støpte jeg igjen, men blir nok mye finere med sveis

Saab 9-5 aero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få tatt masse bilder. Akkurat bagasje lokket får vi se hva blir til, er ikke første prioritet akkurat det.

dsc00187ze5.th.jpg

slik ble det bakpå min. bildet er tatt før den ble ferdig lakkert, skulle ut med bilen så bare sprayet på ett lag for synets skyld.

har planer om å ta bakdørene på min på samme måte hvis jeg ikke sveiser dem. blir tøft å se hva dere får til. stå på ! :)

Saab 9-5 aero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...