Gå til innhold

Arons Golf III 1.8GT

Ranger emnet

Aron88

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

WWWZZZ1HZRB063142

der har du nummeret ;)

Er forresten mange 94-modeller levert uten luftputa, men de ble ikke solgt nye i norge da :bok:

Ville forresten gått for disse grøfterne, de runde der, veldig tøffe de, samt at de er billige da: :doh

http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=456&iItemId=76492

Ja, de var kule! skal se på de ;)

:)

eneste jeg er litt usikker på er 18" å 40 senk..

Blir det problemer med 40 senk og 18? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de var kule! skal se på de ;)

Blir det problemer med 40 senk og 18? :S

Det blir nok noe subbing, så du burde nok valse/skjære litt ut, å da hadde det nesten vært like lurt å valse/skjære ut såpass at du kunne ha brukt 60 senk i stedet, tror det nesten hadde sett bedre ut, bilen blir så høy med 18" felger.. ;)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok noe subbing, så du burde nok valse/skjære litt ut, å da hadde det nesten vært like lurt å valse/skjære ut såpass at du kunne ha brukt 60 senk i stedet, tror det nesten hadde sett bedre ut, bilen blir så høy med 18" felger.. ;)

ja, du har vel rett der :P Hvor mye senk kan jeg ha med f.eks 17?

eller..hvor mye koster det å valse ut til 18"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen forskjell på "grøfteLINSE lys" og vanlig "grøftelys"?

Ikke vet jeg heller, men har sett noen Golf 3, og en VR6 som har sånne som ser helt like ut. Men lyser sinnsykt mye sterkere, vet ikke hva det kommer av. Trodde bare det var bytta til 100W pære, men det var Orginalt.. Er sikkert 2 typer da..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eto spørsmål...ved anlegg bygging. er det best å legge til noe lyddemping? plater eller noe annet...

I så fall..hvordan gjør man det, og hva et best å bruke? bygd anlegg før, men aldri noen gang brukt lyddemping :P

Og, GT..har den motoren noen tuning muligheter?? Har hørt at jeg kan putte inn en turbo uten å måtte forsterke noe..stemmer dette?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eto spørsmål...ved anlegg bygging. er det best å legge til noe lyddemping? plater eller noe annet...

I så fall..hvordan gjør man det, og hva et best å bruke? bygd anlegg før, men aldri noen gang brukt lyddemping :P

Og, GT..har den motoren noen tuning muligheter?? Har hørt at jeg kan putte inn en turbo uten å måtte forsterke noe..stemmer dette?!

Kan vel sette Turbo på den, men ikke mye trykk før det går i dass..

Er jo bare vanlig 1.8l, "GT" betyr bare at den har likt utstyr som GTI ofte, men er motoren. GTI 16v motoren, er perfekt til Turbo, og kan kjøres Orginalt til passe trykk på Turboen. Litt over 200hk ved 0,4bar:) VR6 killer:iconsm

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider