Gå til innhold

Project bass and good sound

Ranger emnet

dB-r@c3r

Anbefalte innlegg

Yes yes... tid for litt oppdatering..

da kassen ble ferdig sendt en natt fant vi ut at den egentlig var for stor men tenkte å prøve ut denne bånnpass-kassa for å se hvordan det spiller...

Begynte kvelden med å bytte taktrekk i bilen da det gamle var stygt som juling..

Prosjekt068.jpg

gikk da så over til å få inn detta beista på så alt for mange kg... litt problematisk men alt går med glidemiddel...:P

Prosjekt067.jpg

Fått inn kassa montert toppen og laget bassporter, puttet bare inn 2x4" da jeg var så lei kl.4 i natt at jeg ikke gadd å gjøre noe mer ut av det... er jo som sagt bare for å teste og feile litt det her..

Prosjekt071.jpg

Da var det tid for oppkobling av batteri, det ble ikke pent og er heller meningen at det skal se ut å heller... kun for testing...

aahhh....liker masse ledninger!! hehe

Prosjekt075.jpg

Så kom det til Helix'n sin tur da... feste og koble opp... snart klart til testing..

Prosjekt076.jpg

Så må man jo ha diskant i bilen..kan ikke bare ha bass!! hehe..

Mellombassen er det eneste som er montert hittil men låter utrolig bra etter min mening.

Prosjekt081.jpg

Yes yes... da var det meste koblet opp og klart... 04.30 i natt ble subberne fyrt opp for første gang i ny kasse, og dæven å det låt, selv om jeg ikke har laget noen slag for passasje inn i bilen ennå og spiller med 2x4" som sagt, virker nesten som om det må 2x6" til for å få ut alt trykket... dette liker vi og skal forbedre kassen hele veien til jeg når målet... først når kassen er helt 100% kommer resten av bygget i bagasjen...

More to come..

Støtt lokalsamfunnet:

http://www.streetdrifters.net

Nytt prosjekt like rundt hjørnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

yes yes...ble fornøyd med lyden ja, men må gjøre en del med utseende på bagasjen men detta blir bra etterhvert...

blir en liten pause i anleggmekkinga nå da, skal bytte girkasse, mesteparten av bremsesystemet o.l annet smått som skal ordnes..

detta blir bra...

Støtt lokalsamfunnet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det bra med de portene du har ellr? må du ha større porter?

det blåser noe helt sinnsvakt gjennom de portene der så må nok gå opp til 6" da skal jeg samtidig ta av toppen igjen og fuge lime toppen mellom kamrene slik at ALT blir tett og dempe kassa innvendig slik at det blir MASSE trykk...hehe!!:win

Støtt lokalsamfunnet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider