dB-r@c3r Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Yes yes... tid for litt oppdatering.. da kassen ble ferdig sendt en natt fant vi ut at den egentlig var for stor men tenkte å prøve ut denne bånnpass-kassa for å se hvordan det spiller... Begynte kvelden med å bytte taktrekk i bilen da det gamle var stygt som juling.. gikk da så over til å få inn detta beista på så alt for mange kg... litt problematisk men alt går med glidemiddel...:P Fått inn kassa montert toppen og laget bassporter, puttet bare inn 2x4" da jeg var så lei kl.4 i natt at jeg ikke gadd å gjøre noe mer ut av det... er jo som sagt bare for å teste og feile litt det her.. Da var det tid for oppkobling av batteri, det ble ikke pent og er heller meningen at det skal se ut å heller... kun for testing... aahhh....liker masse ledninger!! hehe Så kom det til Helix'n sin tur da... feste og koble opp... snart klart til testing.. Så må man jo ha diskant i bilen..kan ikke bare ha bass!! hehe.. Mellombassen er det eneste som er montert hittil men låter utrolig bra etter min mening. Yes yes... da var det meste koblet opp og klart... 04.30 i natt ble subberne fyrt opp for første gang i ny kasse, og dæven å det låt, selv om jeg ikke har laget noen slag for passasje inn i bilen ennå og spiller med 2x4" som sagt, virker nesten som om det må 2x6" til for å få ut alt trykket... dette liker vi og skal forbedre kassen hele veien til jeg når målet... først når kassen er helt 100% kommer resten av bygget i bagasjen... More to come.. Siter Støtt lokalsamfunnet: http://www.streetdrifters.net Nytt prosjekt like rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn89 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 ser bra ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dB-r@c3r Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 yes yes...ble fornøyd med lyden ja, men må gjøre en del med utseende på bagasjen men detta blir bra etterhvert... blir en liten pause i anleggmekkinga nå da, skal bytte girkasse, mesteparten av bremsesystemet o.l annet smått som skal ordnes.. detta blir bra... Siter Støtt lokalsamfunnet: http://www.streetdrifters.net Nytt prosjekt like rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dB-r@c3r Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Fikk montert inn en del av frontsettet og jeg må si jeg er imponert over lyden i mellomtonen der... spiller pent, høyt og rent... akkurat hva jeg forventa av Infinity..;) Siter Støtt lokalsamfunnet: http://www.streetdrifters.net Nytt prosjekt like rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lafsen Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Dette blir bra, stå på:thumb Siter '16 VW Caddy 2.0 (Firmabil) '15 Kia Cee'D SW 1.6 GDI '06 Kia PICANTO 1.1 '92 MB 190E 2.0 '84 MB 190E 2,3-16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 hadde vært morro å se hvordan kassa er bygget opp innvendig og hvor du har satt veggene ;:) svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 hadde vært morro å se hvordan kassa er bygget opp innvendig og hvor du har satt veggene ;:) svein Det er vist tiligere i tråden det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 hadde vært morro å se hvordan kassa er bygget opp innvendig og hvor du har satt veggene ;:) svein ett lite hint er "Se etter skruene på kassa ;) " Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 jepp.. sorry.. hoppet bare rett bak jeg ;) trodde ikke det var mer jeg ikke hadde sett føre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 jepp.. sorry.. hoppet bare rett bak jeg ;) trodde ikke det var mer jeg ikke hadde sett føre ;) hehe, okey.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dB-r@c3r Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 ett lite hint er "Se etter skruene på kassa ;) " yes yes...pleier å hjelpe det...hehe!! ta en titt gjennom tråden er oxo kjekt..;) Siter Støtt lokalsamfunnet: http://www.streetdrifters.net Nytt prosjekt like rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 yes yes...pleier å hjelpe det...hehe!!ta en titt gjennom tråden er oxo kjekt..;) Ble det bra med de portene du har ellr? må du ha større porter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 som han sa tidligere virker det som han må få på større porter ;) Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 som han sa tidligere virker det som han må få på større porter ;) okey, er det 2x4" du har nå eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dB-r@c3r Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Ble det bra med de portene du har ellr? må du ha større porter? det blåser noe helt sinnsvakt gjennom de portene der så må nok gå opp til 6" da skal jeg samtidig ta av toppen igjen og fuge lime toppen mellom kamrene slik at ALT blir tett og dempe kassa innvendig slik at det blir MASSE trykk...hehe!!:win Siter Støtt lokalsamfunnet: http://www.streetdrifters.net Nytt prosjekt like rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg