dB-r@c3r Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Da er etter mye skruing og tull med bilen var den klar i går til en testtur på veien.. typisk nok etter å ha lidd lenge for å få den på veien i ordentlig stand så er det såpeglatt og bilen drar av veien.. men ingen skade skjedde og takk for det, så nå begynner jeg endelig med anlegget igjen.. Siter Støtt lokalsamfunnet: http://www.streetdrifters.net Nytt prosjekt like rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Det er fort og gli av veien:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 ja fysj.. Godt det gikk bra! Keep up the good work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Vil ikke selge sony forsterkeren til meg da?:D Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dB-r@c3r Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Vil ikke selge sony forsterkeren til meg da?:D har ikke no sony forsterker til salgs gitt Siter Støtt lokalsamfunnet: http://www.streetdrifters.net Nytt prosjekt like rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 hei.. litt ot kanskje, men lurer på hvor effektiv den Peak Off Noisekiller'n var? har vurdert å prøve den selv, men tenke å høre me noen som hadde testa det først :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 hehe.. ikke selg sony'n nei;) Ja..ble det roligere i bilen etter Peak off'n? Vil se mer fremgang... kjør på kif. Heier på deg! Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dB-r@c3r Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 hehe.. ikke selg sony'n nei;) Ja..ble det roligere i bilen etter Peak off'n?Vil se mer fremgang... kjør på kif. Heier på deg! hmm... ja faktisk så ble det MYE roligere i bagasjen etter å ha hatt på Peak off'n.. et eksempel på dette er at når bassen slår, hører du det omtrent ikke ut av bilen når du står nerme den og det ble mye mindre vibrasjoner i bagasjen... så jeg vil annbefale det på det sterkeste ja.. Siter Støtt lokalsamfunnet: http://www.streetdrifters.net Nytt prosjekt like rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 artig prosjekt du har her ja=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
livinl0ud Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Det begynner å ligne på no snart;P Fått bygd deg ny kasse enda, el skal beholde båndpass kassa? PS. Ikke smart å le av folk som kjører ut for så å gjørra det samme noen dager senere:P hehe Siter 97`Audi A6 2,6l V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dB-r@c3r Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Det begynner å ligne på no snart;P Fått bygd deg ny kasse enda, el skal beholde båndpass kassa? PS. Ikke smart å le av folk som kjører ut for så å gjørra det samme noen dager senere:P hehe hmm... du drev å spant når du dro ut, bilen skled ganske greit bakover og ut..hehe! har laget en midlertidig lukket kasse til jbl'en som låter ca 10ganger bedre enn denna bånnpass greia som "slegga" lagde... Styling er også kommet i hus, så nå ser je bare fram til våren hvor det blir hellakkering og montering av stylinga... Siter Støtt lokalsamfunnet: http://www.streetdrifters.net Nytt prosjekt like rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 så bra ut detta:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audilicious. Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Blir spennende å se når du har fått på plass alle delene!! Siter Audi A3 1,8t http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157495 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Genialt kiff. Hadde en bra kveld på fredda'n. Takk for kaffen. Prøv å få plass til begge JBL'ne bak. Sees til helga. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 da må jeg få den båndpass kassen, så slipper jeg å lage kasse i bilen min :) får vel modifisere den litt først :) Ble kastet ut av militæret, så nå kan jeg begynne igjenn. PS: Jeg trodde du kunne kjøre :p Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg