Gå til innhold

Dine favorittbilspill på forskjellige plattformer

Ranger emnet

Pellick

Anbefalte innlegg

Kom igjen, hvilke bilspill liker dere best på de forskjellige formatene :) Tanken er å kanskje få noen nye ideer til spill som er verdt å sjekke ut.

Jeg får gå foran med mine favoritter...

PC: LFS, RACE, GTR2, GT Legends

PS2: TOCA Race Driver, Enthusia Professional Racing, GT4

XBOX/X360: Test Drive Unlimited og Forza Motorsport er snart på plass i stua. Bør bli bra :D

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske lik liste på meg... så lite hjelp her da :)

PC: GT Legends, GTR, LFS, Rally Masters, Cobra 11-Nitro

PS2: GT4

Xbox 360: Test Drive Unlimited

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Dama kommer hjem i kveld med en X360 hu fikk til jul, så jeg har allerede vært og kjøpt Test Drive. Fant også Forza Motorsport 1, som jeg aldri har prøvd, så jeg tok med det også (det virker vel på 360 håper jeg) for å se om det skuffer meg litt mindre enn GT4 gjorde ;)

Ser stygt ut som det blir en lang natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske lik liste på meg... så lite hjelp her da :)

PC: GT Legends, GTR, LFS, Rally Masters, Cobra 11-Nitro

PS2: GT4

Xbox 360: Test Drive Unlimited

Prøvd Enthusia på PS2?

Musikken, tuningen og menysystemet får det til å virke som en skikklig crappy arcaderacer, men bilutvalget er interessant og kjørefysikken banker GT4 på de fleste punkter :D De to spillene utfyller hverandre fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller bilspill kun på PS2 jeg, men der har jeg mange spill.. for øyeblikket går det i GT4 og NFSC

Ellers har jeg følgende bil spill: GT 3 A-spec, Tourist Trophy, GT4 og GT4 prologue, WRC 1, 4 og Evolved, Need for speed Underground, Most wanted og Carbon, midnight club 3 dub edition og juiced.. 14 av totalt 48 spill jeg har er bilspill..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

PC: SLR:R (Street legal redline), Trackmania (alle egentlig, men mest nations for tiden, gratis), NFS:Porsche (Fortsatt det beste NFS-spillet, syntes jeg).

XBOX: Forza og PGR 2 (3, om du har 360, noe jeg ikke har (enda)). (Og om du først har 360, TDU og Forza2, når det kommer.)

Jeremy Clarkson on Norway:

"Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PC: Mulle Mekk bygger bil:D Need for Speed: Porsche.

PS2: WRC-4, GT-3, GT-4, Need for Speed Underground 1.

Vet ikke om disse teller, men disse er de jeg liker best:D

N64: Mario Kart 64, Rush 2.

Snes: Rock and Roll Racing, Super Mario Kart.

-1994 Opel Corsa 1.4 Swing

-2000 Yamaha TDR 125

x1987 Volvo 240 GL

x1985 Volvo 740 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider