smalltowngangster Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Jeg lurer på om noen her har noen erfaring med skjermer til nakkestøttene? ikke slike som man fester på utsiden, men ferdig integrert i støttene? Har surfet litt rundt og funnet flere som ser bra ut, men vet jo ikke kvaliteten før den er i bilen. Noen som har slike, som vil dele erfaringer? Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 første er vel å finne en hovedenhet i samme merke som skjermene.. Selv DIGGER jeg blaupunkt sine spillere og skjermer ;) har ikke fått nakkestøtte skjermene mine enda, bare montert hovedenhet ;) KNALL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Har for øyeblikket en Jvc KD-AVX1 dvd spiller Det er RCA innganger som blir brukt, er det viktig med likt merke for at det skal være kompatibelt med hverandre, eller er det kun for at det skal fungere optimalt. Og en ting til: når jeg endelig finner en nettside som selger disse, står det som regel mangelfullt med specs. hva bør betraktningsgrad og oppløsning være på skjermer i størrelsen 7" +/-1 har fått tilbud på HD skjermer(1080i) til 5000 pr par. ikke at jeg trenger det, men er jo bare litt dyrere enn alle andre steder der jeg hverken får sett på produktet eller prøvd i bil før jeg evt punger ut 4-5tusen. innspill på hva jeg bør gjøre? Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Jeg ville tatt med meg de originale nakkestøttene til en salmaker, dermed kan du velge fritt blant skjermer, er noen "ferdig" løsninger med skjerm montert ferdig i uorginal nakkestøtte, her varierer kvaliteten. Det er jo ikke værre en at du stikker innom en lokal bilstereosjappe og ser på forskjellige skjermalternativer og velger en du liker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 hmmm. det var ikke dumt. hehe burde kanskje tenkt på det.. det blir vel ca samme prisen også, eller er slike salmakere VELDIG dyre? tusen takk for svar i hvertfall.. Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Det kommer litt an på hvor du går, du kan jo høre med din lokale, det er nok ikke så fryktelig mye dyrere, pluss at det ser jo mye bedre ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg