candyman Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by AXi0N Den er i lav kvalitet.. men helt ok å se på:).. blir den lavere, så er det ikke noe poeng ås e på den:) Skaff def BREDBÅND :) Så lenge telefon er gratis så gidder jeg ikke å betale for adsl, men om ett par mnd så får jeg det så da kan jeg laste den ned.... Hvor lang er den? Filma håkon no særlig eller? Lånte ett kamera av en homy, men jeg har ikke sett filmen enda. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by AXi0N Hehe.. dama filma når vi kjørte forbi dere:)... Jeg rusa motoren, men det hjalp sikkert ikke:) hehe.. Men da fikk jeg forklaring på hvorfor dere kom så langt bak.. trodde kanksje dere loka med å finne stedet;) hehe, bra filming :) synd vi ikke fikk hivd oss på dere, men det blir vel altids enda et treff en eller annen gang, da får vi hive oss på dere eller motsatt. håper på å se flere filmer fra andre treff/kjøringer som du får filma :) liker filming, er så luta lei å gå igjennom 100000000 bilder, mye bedre å kulere å få alt på 1 film. så stå på, bra saker. p.s. kult at dere fikk med kolonna vår på film hehe Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by candyman Så lenge telefon er gratis så gidder jeg ikke å betale for adsl, men om ett par mnd så får jeg det så da kan jeg laste den ned.... Hvor lang er den? Filma håkon no særlig eller? Lånte ett kamera av en homy, men jeg har ikke sett filmen enda. Filmen er ca 18 minutter lang. Hadde heller betalt 349 kr i mnd for å ha ADSL enn sitte gratis på ISDN!! :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by AXi0N Filmen er ca 18 minutter lang. Hadde heller betalt 349 kr i mnd for å ha ADSL enn sitte gratis på ISDN!! :) Jo du sier noe der, men det er firma som betaler telefon regninga nå så det hadde bare endt opp med masse piss så jeg venter heller en mnd... Hva anbefaler folk? Jeg skal_IKKE_ ha stjelehoor!!!! Blue(ett eller annet)? Nextgentel?? Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Nextgentel - men hver forsiktig med hvilken ruter du velger. De har Etiopia og Cisco. Cisco rutere er veldig bra, men ikke for ingen grunn at det er egne cisco certificeringer. Etiopia ruteren er grei, men ikke oppgrader programvaren i den. Det har gitt dårlige og ustabile resultater hos beskjente. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by Precious Nextgentel - men hver forsiktig med hvilken ruter du velger. De har Etiopia og Cisco. Cisco rutere er veldig bra, men ikke for ingen grunn at det er egne cisco certificeringer. Etiopia ruteren er grei, men ikke oppgrader programvaren i den. Det har gitt dårlige og ustabile resultater hos beskjente. Ok...jeg ringer nextgentel og sier at jeg vil ha Cisco greier? Og da får jeg en boks i posten og en CD eller noe sånn som jeg bare setter i ISDN kontakta mi så vipps! Så får jeg ADSL? Det beste hadde vell vært å bo ett sted i byen hvor det er brevbåndsfabrikken:) Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by candyman Ok...jeg ringer nextgentel og sier at jeg vil ha Cisco greier? Og da får jeg en boks i posten og en CD eller noe sånn som jeg bare setter i ISDN kontakta mi så vipps! Så får jeg ADSL? Det beste hadde vell vært å bo ett sted i byen hvor det er brevbåndsfabrikken:) Har Nextgentel og CISCO .. det er ypperlig:) ikke noe problemer.. deiligt Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg