boXer Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Den bilen på bildet der har ikke noen enkle mods! Den er sinnsykt. :D Så skal vi tru Asim er det ikke den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 er det den så skal jeg i hvertfall tenke meg om 2 ganger før jeg kjører mot han hehehe Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by Mark1 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=14764&perpage=15&pagenumber=3 ja...det er et gammelt problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by Quicksilver Grattis med Bil :) hvis dette bilde blir fjernet så vet jeg vilken bil det er :) Q-Silver: Hvilken side refererer du til? :) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Blir konge med enda en skyline i landet! Grattis gutter!! Håper å se _mye_ til denne bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by Asim Ingen hemmeligheter her i gården. Det ble en 93 R32GTR.... med noen enkle mods og noe slitt i lakken. Kommer tilbake med mere info etter etpar timer på øyet :D Fikk faen ikke sove på flyet... er supertrøtt... Men tro meg..... DAAAAAAAAAMMMMMMNNN!!!! Dubai er en rå by... sinnsykt kul opplevelse... :) Damn lucky son of a mother! Få opp bilder og filmer da! nåååååååååååå!! :D :D :D Grattis! :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Ja nå syns jeg Asim har sovet lenge nok.... :):D:D Hadde vært fint med litt mere info og bilder... Grattis forresten:D Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 grattis gutta! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 grombil dette... kan blih jævelig morro å se hvordan den utvikler seg videre.. har dere bestem hvem av dere som skal kjøre den herligheten??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 den er først og fremst Asim sin...så da er det vel rett og rimelig at han kjører den å :D men jeg skal faen meg prøve den.....hoho Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deepdog Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 er det den bilen som det er bilde av han har kjøpt ? den var vertfall rå :D Siter Ford Sierra 2.0iS x | 2ooo Honda Civic 1.4iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Håper MrHappy har gyldig pass med seg denne gangen da... Så det ikke ender opp slik det var den gangen vi kom fra Essen inn i danmark. På grensa i Danmark blr vi stoppa og mrHappy fikk ikke innreise (eller igjenom reise) Så klokka 12 om natta ble vi eskortet tilbake på båten med 1 polti bil.. Damn.. Vi måtte ned til Hamburg, sove i bilen til morran etter, inn på det Norske konsulatet og en masse papir grejer.. så til det Danske konsulatet osv... 1 døgn seners stod vi i Norge.. Like bli... :D MrLeone Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Congrats.... :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Grattulerer så mye Asim, Crazy Tuning & TP-Racing som har fått en skyline R32GTR til Norge. Håper vi få se mye til bilen :). Håper det også løfter opp interessen for bil i norge. Det hadde vært knall! :D Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by Mrleone Håper MrHappy har gyldig pass med seg denne gangen da... Så det ikke ender opp slik det var den gangen vi kom fra Essen inn i danmark. På grensa i Danmark blr vi stoppa og mrHappy fikk ikke innreise (eller igjenom reise) Så klokka 12 om natta ble vi eskortet tilbake på båten med 1 polti bil.. Damn.. Vi måtte ned til Hamburg, sove i bilen til morran etter, inn på det Norske konsulatet og en masse papir grejer.. så til det Danske konsulatet osv... 1 døgn seners stod vi i Norge.. Like bli... :D MrLeone hahahaah.... :D Det var sinnsykt kjipt. Men det var jo en opplevelse. Passet mitt var forøvrig gyldig. Mangla transitt visum.... men kjipt var det... ;) Ordna seg for snille gutter til slutt da thumpsup :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg