Freeman Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 tøffe bilder... Men steike så bilene så ut der nede da... Må være verre veier og jævli støvete der:) men var ikke du på jakt etter en venstre rattet skyline da dr.asim? tøff bil det der.. blir sikkert noen koselige uker/mnd i garasjen med den skjønneten der kan jeg tenke meg;) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Konklusjon; I Dubai er det støvete!! (ørken?). Sinnsykt mange mine finer biler. Asim: Fin skyline. En vask, litt sparkel og lakk så blir den fin. Er det gjort noen mods fra førav pån? Freeman: Den er inne for ombygging i skrivene stund. Så det blir en venstreratta skyline. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enzo Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Konge bil, og konge farge skal du beholde den fargen Asim??? håper det...... :) Men er enig med en som har bodd der nede etter og ha sett bilder av biler maskiner osv, det er ei JÆVLIG stor sandkasse.... men lykke til med bilen Asim Siter Mazda 929 Hard Topp Coupe 1976 IN CAR WE TRUST May the downforce be with you! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Det er den rosa, er det ikke? Lekker farge, men mangler det rosa plysj-trekket på dashbordet ;) Sinnsykt fet bil Asim! Bytte? Skal du prøve å få den registrert, eller bare råne rundt på prøveskilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Det stemmer det at det er mye støv der nede. Landet er jo i ørkenen :D De bilene som dere ser nedstøvet her har stått en stund. De som er i daglig bruk blir jo vasket og slikt. De bruker også en spesiell lakk/spray i motrrommet for å hindre støv der. Ja det er den rosa som er min. Dere kan se en bilde serie på 4-5bilder der jeg har tatt nærbilde av skadene på bilen, dette skal selvfølgelig bli rettet på når jeg kommer hjem. Det som passet bra med at den var dårlig i lakken er at da kan man lettere skrive ned verdien på bilen og dermed betale mindre mva. Bilen skulle egentlig lakkeres der nede, men så sa jeg at dette kunne gjøres i norge, da jeg kanskje vurderer å bytte farge. Men guuuuuud beeddre.... mye feite biler der nede hahah thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 :eek: :eek: :eek: :eek: gralla...:eek: -rolfi :P Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Hvordan er prisene på bilene der nede?? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Håper de bruker bra luftfilter.... Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by Ola Håper de bruker bra luftfilter.... Kanskje KN lager egne sandfilter for bruk i dubai ? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by Mr.X Hvordan er prisene på bilene der nede?? En R32GTR vil havne på rundt 300-350K med skilter og venstre ratt her i norge. Alt avhengig av mod`s... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by Asim En R32GTR vil havne på rundt 300-350K med skilter og venstre ratt her i norge. Alt avhengig av mod`s... Er det noen internett siden som man kan finne biler der nede?? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by Mr.X Er det noen internett siden som man kan finne biler der nede?? Det ligger en del på standardsiden; mobile.de Asim: Er det noe problem å få skilter på den her hjemme? Trodde ikke norge likte slike biler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by Mr.X Er det noen internett siden som man kan finne biler der nede?? Desverre... slike biler blir solgt fort som faen. Og som regel går det gjennom kjentfolk der nede. Vi kommer til å sette opp en en web side med slike biler til salgs. Kommer iløpet av meget kort tid. Skulle det være noen andre som er seriøst intr i supra skyline eller andre biler derifra er det bare å ta kontakt for info. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Asim: Er det noe problem å få skilter på den her hjemme? Trodde ikke norge likte slike biler... Jeg har noen ting på gang... funker det så får vi tak i papirer for å få registrert slike biler, men ingen ting er sikkert enda... *krysse fingra* ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by Asim *krysse fingra* ;) Håper du får ordnet det da! Absolutt ikke dumt med en skyline til i norge. Den blir vel den enste r32'en, blir den ikke? btw: var det du som slettet innlegget til mrleone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg