Gå til innhold

toyota corolla 1600st liftback 1980

Ranger emnet


per s

Anbefalte innlegg

Veng har vel ålrighte deler de.......?

Uansett er jo det bare til å kjøpe de og levere de tilbake hvis du ikke føler deg fornøyd, bare si de har dårlig passform el noe.......

 

Et tips: Om du kjøper noen nye karosserideler,så er disse satt inn med sort transportgrunning for at de ikke skal ruste på lager, IKKE LAKKER UTENPÅ DETTE..... slip av all transportgrunningen og spray de med en god syregrunning. (Deltron,PPG el noe)

Grunnen til dette er at transportgrunningen er en simpel drit som det ofte er rust bak,og dessuten har den en tendens til å slippe litt her og der så du ender opp med masse vannblemmer og lakkflass etter en stund om du lakkerer rett oppå........

 

Levin GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja fikk høre mye om d der idag...att de ruster fort fordi grunninga ikke er god på de å sånt..mn d er vell bare å pusse vekk å grunne på nytt d ja:)

-1992 nissan 200sx

-1987 vw caddy pickup..solgt

-1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt

-1980 toyota corolla 1600 SR

-1990 mercedes 190d...RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er bilen endelig kommet i verkstede og arbeide har begynt:) alt interiøret unntatt dashbordet er tatt ut for å se etter rust og har begynt så smått me å pusse nedrust flekker..ble nytt sveis apparat i helga også så d blir saker å sveise bil med:) hadde me meg kamera for å ta bilder av bilne i går..mn glemte kortet så skalprøve å få tadd bilder i dag istede:)

-1992 nissan 200sx

-1987 vw caddy pickup..solgt

-1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt

-1980 toyota corolla 1600 SR

-1990 mercedes 190d...RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

store hull gjennom begge hjulbuene bak:P mn d var ikke så mye rust som jeg trodde under bilen da:) mn fant jævli mye rust under lista på den ene døra..dn hadde vist nokk vært sveisa der en gang før men d så ikke ut til att den som hadde jort d hadde jort særlig bra arbeid.mn ingenting som er verre en att det gåran åfikse det:)

-1992 nissan 200sx

-1987 vw caddy pickup..solgt

-1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt

-1980 toyota corolla 1600 SR

-1990 mercedes 190d...RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk.........

Uff......Ja,eg har no vært igjennom sånt et par ganger ja.......

Rust i bakre hjulbuer,nede på dører og i bakenden av kanaler er typisk.......

Heldigvis er jeg ferdig å sveise på mine no.Brukt opp et par flasker med gass (autogen) på to biler......

Du må få slengt innpå bilder.

 

 

Levin GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepps her kommer det noen bilder da;) har ikke fådd jort så mye enda mn pussa en del rust og nye hjulbuer bak er bestilt så d blir vell no sveising snart også..

P2110010.jpg

bakluka som ikke står av seg selv:P

P2110009.jpg

døra:S

P2110013.jpg

felgene har en løs ring rudnt istede for hjulkapsler:P

P2110018.jpg

-1992 nissan 200sx

-1987 vw caddy pickup..solgt

-1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt

-1980 toyota corolla 1600 SR

-1990 mercedes 190d...RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja..........I full gang du.......Masse arbeid forran deg du nå......

Skulle innvistert i en sandblåsingpistol og noen sekker sand du,for det er ikke alltid så lett å få tatt rusten alle steder med å kun slipe....

Bare til å stå på.........Hold posten oppdatert.....Gleder meg til å se Resultater...

 

Levin GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vurdert ja..får se hva pengene rekker til..nettop kjøpt nytt sveisapparat å greier så er litt low on cash nå:P...investerte i varme pistol i dag så imorgen blir det rett i verkstedet å prøve å få vekk asfaltmattene. kommer sikkrt updates oftere i posten nå som jeg er kommet bedre igang:)

-1992 nissan 200sx

-1987 vw caddy pickup..solgt

-1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt

-1980 toyota corolla 1600 SR

-1990 mercedes 190d...RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

derja ;) blir nå ser jeg :D må bare si ifra neste gang ;) men husk vann denne gangen nå da:P

 

hehe..skall finne ut hvor lys brytern til gangen er så vi finner frem til vann krana nå:P så får du koka deg dn jævla fiskesuppa di thor:P

-1992 nissan 200sx

-1987 vw caddy pickup..solgt

-1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt

-1980 toyota corolla 1600 SR

-1990 mercedes 190d...RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det er 141329 km? ;)

 

Toyota sparte inn 100.000-telleren på mange av modellene, det som står der er 14132,9 km, så hvor mange 100.000 km det er der i tillegg vet vi ikke.

 

Bilen så ikke så ille ut. Svært lite rust i dørken, eneste jeg bet meg merke i var skjermen bak (falsen og rundtom, litt ned mot dørken). Litt mye kjeks der.. Er det så ille som det ser ut som, eller er det masse gods igjen?

 

Sånne forkrommede felgringer er skikkelig old-school og kjempetøft spør du meg. Bedre enn plastkapsler iallfall :D

Døll signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår