Gå til innhold

toyota corolla 1600st liftback 1980

Ranger emnet

per s

Anbefalte innlegg

ok..da får jeg vell prøve det i stede.men jeg begynte å tenke på en ting,Hvor får jeg taki nye asfaltmatter? er det sånn som er spesil tilpasset til bilen eller er det mulig å få kjøpt i "metervare" å tillpasse selv.må spørre for akkurat det har ikke jeg peiling på.

-1992 nissan 200sx

-1987 vw caddy pickup..solgt

-1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt

-1980 toyota corolla 1600 SR

-1990 mercedes 190d...RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sikker på at det er 141329 km? ;)

Toyota sparte inn 100.000-telleren på mange av modellene, det som står der er 14132,9 km, så hvor mange 100.000 km det er der i tillegg vet vi ikke.

Bilen så ikke så ille ut. Svært lite rust i dørken, eneste jeg bet meg merke i var skjermen bak (falsen og rundtom, litt ned mot dørken). Litt mye kjeks der.. Er det så ille som det ser ut som, eller er det masse gods igjen?

Sånne forkrommede felgringer er skikkelig old-school og kjempetøft spør du meg. Bedre enn plastkapsler iallfall :D

er temmelig sikkr på att dn ikke har gåddlengre enn det står på telleren ja siden min bestefar har eid bilen siden den var ca ett år gammel å han sa den ikke hadde gådd lengre hellr.

det er mye rust rundt omkring der ja mn ikke noe som er verre enn at det lar seg fikse:)..

ja digger de felgringene jeg også:) hviss noen har slike liggende i 13" som de har lyst til å donere bort ellr selge for en billig penge så er jeg interesert siden det bare er en igjen på min..mulig det står noen på sommerfelgen mine også men de har jeg ikke sett noe till enda.

-1992 nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok..da får jeg vell prøve det i stede.men jeg begynte å tenke på en ting,Hvor får jeg taki nye asfaltmatter? er det sånn som er spesil tilpasset til bilen eller er det mulig å få kjøpt i "metervare" å tillpasse selv.må spørre for akkurat det har ikke jeg peiling på.

Asfaltmatter får du kjøpt hos de fleste bilrekvisita butikker.

Jeg kjøpte mine hos Bilekstra....Ca 60,- pr matte på 50cm*50cm om jeg ikke husker feil og disse har lim på baksiden...

Når du monterer på nye så bør du varme de med varmepistol etterhvert som du masserer de på....Viktig at du får limt hele flaten ned på bunnen,for hvis du får hulrom mellom platen og bunnen vil det ligge seg vann der om du får lekasje inn i bilen en dag,og det får du ikke tørket bort......

Levin GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok..dreiv å strevde med å få av asfalt mattene i dag. stemte det du sa levin gt om att mattene bare ble klissette viss jeg prøvde å bruke varme pistol for å få dem vekk.måtte bare prøve uansett.hehe. endte med att jeg brukte kniv og skjærte vekk mattene bit for bit. tok jævli lang tid men det jikk da.

-1992 nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg banket mine asfaltmatter ut.......jaja,så lenge det kommer av så.......

Mye rust i bunnen da?........

Var ute å kjørte TE71 GT'en min forleden dag....Den hadde stått i flere mnd,og da asfalten var tørr og 1 kuldegrad,så måtte eg bare ha en kort tur for å holde liv i den..... :)

Blir endel småfix på min til våren og,men langt ifra noe store prosjekter...

Levin GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det var ikke noe alvorlig rust nei bare noen små flekker. pussa ned dem og hadde på sånn "brunox" som gjør om det lille som blir ijen av rust til noe svarte greier..gleder meg som faen til jeg kan ut å kjøre med min jeg også:) men det blir vell en stund til enda.

her er bilde av bunnen ettr att jeg hadde på sånn brunox

DSCN8531.jpg

og her er ettr ett lag med grunning oppå

DSCN8543.jpg

er ikke helt ferdig neddi der men det går da fremmover:)

-1992 nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bestilt hjulbuene bak nå...de kommer vell på onsdagen...Men veng klarte vist ikke å skaffe fremskjermer til den selv om det sto det i online katalogen deres. så hviss noen har peiling på andre steder som har lignende utvalg som veng eller andre steder de kansje har frem skjemer til en te-71 corolla så si gjerne i fra:)

-1992 nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet som sagt at det finnes ett sted i østfold eller vestfold som har skjermer, men klarer bare ikke å finne igjen navnet på firmaet.

Du hadde forresten lite rust i gulvet, men de hjulkassene dine så ikke helt gode ut.

Tror jeg brukte maks 4 timer på rust innvendig i min. Var utrolig fin inni. Verre er det utvendig. Det finnes ikke ett hjørne av bilen som det ikke er rust på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt da evil twin:(. jeg har fådd gjort mere med min nå foresten:)hjulbuene har kommet og jeg har skjært ut til dem og jeg har begynt å sveise innerskjermen på den ene siden...slenger vell inn noen bilder av det imorgen eller i nær fremtid:)

-1992 nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider