Gå til innhold

toyota corolla 1600st liftback 1980

Ranger emnet

per s

Anbefalte innlegg

TE71 SR kom også med S-bakaksling og. Om ikke kun med S-aksling.

på TE71 SR som jeg hadde var det S, og det er lest av på den blanketten fremme i motorrommet på flere biler.

hm....Det hadde jeg aldri trodd,men det stemmer vel...

Kan vel ikke være store forskjellen på T-serie og S-serie da.Vil anta at T-serien er noe kraftigere...

Levin GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

6.38" mot 6.7". S-akslingen er vel egentlig regnet som smør.

Jeg har kjørt med 6,7" T-293 LSD i flere år,og jeg er imponert over performancen på den....Personlig syntes jeg at durasjonen kunne vært endel lavere,er vel 4,1:1 eller 4,3:1 eller noe sånt og det gir litt for lav utveksling syntes jeg,men sånn er jo alle de eldre toyotaakslingene....

Levin GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda har da fådd gjort en del mere:) sveisa ferdig den ene skjermen og er nesten ferdig me rusta i bagasjerommet og ha rbegnt me innerskjermen på den andre sida:) bilder skal jeg få ordna med imorgen;)

din dælk

-1992 nissan 200sx

-1987 vw caddy pickup..solgt

-1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt

-1980 toyota corolla 1600 SR

-1990 mercedes 190d...RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
f43n meg lenge sia jeg har sett her gitt :) har holdt løftet mitt veldig dårlig da :( men det må vi få retta opp :) bare få bilen min på rett kjøl :) så er jo du på jobb ofte da

hehe...har vært travelt opptatt i verkstede i det siste skjønner du:P bynner å ha kommet langt nå også.alle deler som jeg trenger unntatt ny radiator er nå bestilt og jeg har fått gjort ganske så mye på bilen:)..lover at bildene kommer snart nå. ble ikke bilder alikevell forrige gang jeg lovet det siden kameraet dro til tjekkia en tur.men nå er det tilbake så da blir det bilder:)

-1992 nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...
Har vel sjedd litt med bilen ja..

Men eieren har kjøpt seg en Vw caddy,som det sikkert blir brukt litt oppmerksomhet på.

caddyn solgt forlengst:P 200sx,n som får for mye oppmerksomhet nå.. men prosjektet har bynt å ta litt fart iegjen med corollan siden verkstedet skal rives straks og bilen må ut. blir vell flere bilder og updates fremover igjen nå:) skal prøve det iallefall

-1992 nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider