Sæther Racing Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 takk takk:D blandt de bedre omegaførerene det der da. omegaen så ikke så verst ut den ell Skal jeg legge ut bilde av meg selv så finner du fort ut hvem som ser bezt ut :) en kryssning mellom morten harket og lenardo dicaprio da har du meg i et nøtteskal, men du må være homo da? :violin: Men det håper jeg ikke du er :pray Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 du kan få lov å være nr.1 så kan jeg være nr.2 :) men for all del ja,legg ut bilde så slipper jeg å være den enest som driter meg ut...var i et fjollete humør i går:p men bil....er det bare været som gjør at automatgira blir dårlig når bilen er kald?? den sliter med å gire over til 2 gir,går bedre hvis jeg bruker den sportyknapptingen da men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 automat kassen er noe drit her er et bilde av meg hehe :) men bare og forsvare bildet litt , så har jeg akkurat våknet opp etter natt skift og er litt sliten :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 kjekken jo:) :helpme: he he her har vi han klar for jobben;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Haha! nå slapper vi av med bilder her :violin: snart jeg jo en hel fan skare med jenter som ringer meg ned og sender sms til mobilen går bersherk!:violin: :phatyo :helpme: Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 hehe,det kåpe bildet er jo ganske sjef da! hvorfor ser menn så mye bedre ut om morgenen når de våkner? jeg har villeste morgentrynet... automat er kjedelig...har lyst på vanlig opel med manuelt gir.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 HAhaHA, Bilforumets spraydate! Uansett, fin bil! Ta godt vare på den! =) Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 takk exvalibur :) hehe,ja litt forumflørting har vel aldri drept noen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 haha Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Hehe, nei, sant det Mokka =) Bare å morsomt at man sammenligner morratryner på et bilforum ;) Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 få et bilde av deg også exvaliber ;) haha en kamerat med volvo 850 som vil se deg hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 hehe,ja nå er det din tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 anyway,nå kommer jeg med mer fjerne bilspørsmål: hvordan får jeg grøftelysa til å virke? og hvor ofte må jeg skifte reg.reim? og hva er forskjell på blå og rød kjølevæske? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Mokka: 1. Sette i lyspærer? 2. Hver 60.000KM 3. Er ikke sikker, men tror det er for forskjellige topper (materiale, aluminium etc.) Sæther: Gi meg navn før jeg setter mitt groteske ytre på trykk! Hehe, skal jo ikke gjøre dette forumet øde heller ;) Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 skifte lyspærer hadde sikkert vært en ide,hehe...men jeg tror jeg må bleike håret eller noe...for hvordan i all verden gjør jeg det?? :p uansett,så er jeg temmelig så fornøyd med meg selv i dag...polert bil å fiksa bulken og kjørt litt svin og greier :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg