cosworth87 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 om du har blå kjølevæske kan du helt fint blande i rød G12 kjølevæske... men ikke motsatt.... g12 kjølevæska er et mye reinere produkt en den vanelige blåe.. den røde kan du fiint ta en dram av uten å dævve.. men ettersmaken er forjæævelig... hehe.. ja har prøvd. hehe.. VAg bruker vertfall den røde G12+ væska... fyll rød du... Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 har allerede fyllt blå jeg,hehe. var en jeg kjenner som bare hellte den i :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 har allerede fyllt blå jeg,hehe. var en jeg kjenner som bare hellte den i :p Den blåe e helt fin for opelen vetdu.....men fy faen for en fin farge og form du har på Omegaen din Mokka...(Monica?) Se på tråden Familiebrakka 3.2 osv... he he he... Det er bare VAG/AUDI som skal ha den røde frostvesken. Har noe med tetninger og lager samt levetiden å gjøre. PS: Du er ikke så værst du heller:) Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 haha,takk du :) ja,jeg heter monica ja,sant lille b'en min er fiiin!?! hehe så akkurat på tråden din jeg....jeg og vil ha sånne pimpa intrumentting :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 haha,takk du :) ja,jeg heter monicaja,sant lille b'en min er fiiin!?! hehe så akkurat på tråden din jeg....jeg og vil ha sånne pimpa intrumentting :p Sånn "intrumentering" Kan du få ved å kontakte Corsa Tuner. Send ham en melding, så ordner det meste seg. Kostet 1000 spenn, men så er det noe av det kuleste man kan få til omegaen. Han ordnet linse lys og polyerethan foringer samt senkesett til meg for en billig penge. Du kan gjerne kalle Omegaen din for "lille b'en" , men min B er stor!!!!! he he he he.. (sekser ....) PS. Jeg monterer gjerne Plasma skivene jeg... Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 okey...men MÅ de være hvite? så et annet sted en som hadde laga di av vanlig fotopapir... hehe,ja er vel ikke så liten min heller,men mindre enn din er den vel... har lyst å gjøre masse sånne ting med min og,men må gjøre nødvendige ting med den først :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 okey...men MÅ de være hvite? så et annet sted en som hadde laga di av vanlig fotopapir...hehe,ja er vel ikke så liten min heller,men mindre enn din er den vel... har lyst å gjøre masse sånne ting med min og,men må gjøre nødvendige ting med den først :p må val bare inrømme at de like store....... men min er lavere en din....:win Men du må bare spørre hvis det er noe du lurer på, kan det meste om disse bilene. Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 hehe,okey,din bare så større ut med en gang :) jeg lurer på absolutt alt jeg,hehe...føler meg som et brødhode når det gjelder bil :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skm Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Godt å sjå at æg ikkje e den einaste omega rånaren på nærbø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 oiii,så kult!! hvem er du da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega turbo Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 noen som vet kordan man for lastet op bilder her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Det er bare VAG/AUDI som skal ha den røde frostvesken. *kremt* nyere opler bruker rød frostvæske.. :P Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 *kremt* nyere opler bruker rød frostvæske.. :P He he..sorry...Men vi ER på Omega forumet(gamle biler):) Ikke for å starte noen ny diskusjon og komme helt på vidda, men spec. på Omega til 2000 modell sier vanlig type ethylen glycol. Har desverre ikke dataene på faceliftmodellen. Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 har rød på omegaen min Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 jeg har blå men jeg har lyst på rød hehe synes det ser penere ut.?hvor får jeg tak i rød? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg