Mokka Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 hehe,jo har egentlig tenkt å senke den litt... men kan liksom tenke meg at støtdemperne bak og er slitte,men ikke så kritisk som de foran,så hadde tenkt å skifte de ut litt utpå våren,og senke samtidig da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 christopher, fant disse i forbifarten, men vet ikke om det er de du ser etter da...:) http://cgi.ebay.de/Fahrwerk-mit-Bilstein-Opel-Omega-B-Kombi-Limo-50-35-NEU_W0QQitemZ290070486123QQihZ019QQcategoryZ44159QQrdZ1QQcmdZViewItem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Oy takk, hadde jeg klart og bestile noe fra ebay hadde det vært greit, men klarer ikke og lese tysk så godt osv. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 ja,tysk er noe dritt...har faktisk begynnt å skjønne språket etterhvert da :p men du,hvor får jeg kjøpt nye grøftelys? fiksa pærene i dag,men det er hull i dem så det er en haug med dritt og vann oppi de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Det får du kjøpt på opel men det er dyrt, så sjekk http://www.carpart.no eller en opel dele side. sikkert mye billigere der. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 oii,litt dyrt ja...gidd å være så dyrt for noen forbanna lys da :( får vel heller ta de av igjen å prøve å vaske å tørke dem skikkelig, var ikke stort hull i dem,så skal vel gå an å fikses på en måte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg