Gå til innhold

Svinball's prosjekt Sileigthy - Driftvogn

Ranger emnet

Svinball

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ka går av folk då? Det e jo drit tøft me skrudde breddere:respect

Bilen har fått ett rått utsende no svimball, og den har skikkelig "drift" stucket over seg, det e ikje en show bil, men en bil som ska brukes! Og dette står respekt av! Kult når ikje alt er 100% då blir det ikje skikkelig drifte look på den mener eg!

Fargen var også fet, og det e vell en av norges kuleste 200Sx'er!

Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, igjen... Takker for skyt og sånn... Angående bredderne, så tror jeg nok de blir som de er nå... Eventuellt så fikser jeg de gamle framskjermene og skrur på buer der også, så blir det litt bedre stil over det...

Har faktisk vurdert å støpe meg Skylinebredding i vinter, men tviler på at det blir gjennomført...

I vinter/vår som var, så pusset jeg og sparklet opp hele bilen, men med min tålmodighet, og sparkle/pusseegenskaper så innså jeg ganske tidlig at dette aldri kom til å bli en show/shine-bil, derfor så sparte jeg mange timer der, og jeg har kunnet satse myye mer på bane i løpet av året... (Desverre bare en gang i år, forhåpentligvis fler neste år)

Strawberry ombygging er fett nok det, Ser bedre ut, men det blir vel fort en 4-5 stykker som har det neste år og det er litt for mange... Sileighty er det bare meg som har og en til som driver å bygger... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange som er negative til bredderne her, men personlig syns jeg skrudde breddere er vanvittig tøft..:) Men, syns du skal gjøre som du sa og få på breddere av samme typen foran også, og få en helhet i det..:)

(\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature

(O.o) to help him on his way to world domination.

(> <)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker bilen din Svinball, kult prosjekt! Breddingen ble bra den. ;) Har sett den i Bergensområdet i en del ganger. Og du var vel på Gatebil i høst eller?

Men den sorte der var jo bare sykt rå. Er vel noe sånt Molly fra Girls Go Fast skal importere seg, S13 med S15 front.

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DU da, helten!!!! Du VET jeg digger bilden din, så er vel grenser for hvor mye jeg egentlig trenger å skrive om det... ;)

Menneh... legge ut litt infor om motor og motorras, eller? Synes du skal få litt cred. for "extrem-skruingen" din ;) Dessuten er det jo ikke til å stikke under en stol at sileighty'en din går nett hakket bedre en en gjennomsnittslig 200 ;)

Men stå på og sånn! Eikås er kjedelig uten deg!!! Vi trenger folk som TØR og satse, og som TØR å bruke bilene sine... og der går du frem som et glimrende eksempel :D:D

'91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE

[x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE

[x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80

Ulvehulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider