mjepson Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 ja så det nå... mente jo 5 mm og det er jo minimalt med forskjell :) kanskje 10 mm på hvert dekk er greiere? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 vil jeg trenge nye bolter hvis jeg legger på en spacer på 5-10 mm? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 ville ikke tatt sjansen på å ikke bytte bolter! Har mista hjul i 100 km/t, og det er ikke gøy!!! (Nei, jeg orker ikke dra hele historien, det er mange år siden) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by 18tom Har 8x16" liggende her som skal på til sommeren;) Kan ikke pusle med små dimensjoner :D Har en kamerat som kjører 9x16" på en Seat Ibiza, og det ser jo ganske bra ut. Polo-Ibiza...ikke store forskjellen. Ibiza er ikke lik framme som polo hatchback.... den har ca 3 cm breiere skjermer tilsammen.... derfor går det "greit" med 9*16 på den... går på 6N og men er endel mer jobb Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Jeg og lupoboy var også ute på tur med 3 hjul...men det er en annen historie... ;) Ibiza har forsåvidt bredere skjermer ja..stemmer det:) Modda skjermene på en corsa engang..med vannpumpetang, alt går an :D Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Blueboy en hadde jo de 9*16 felgene som jeg har nå- før. Men der er vel innerskjermen fjernet og kanten valset ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Ja det funka "fint" det... subba ikkje nedi heller...tok kun litt i innerskjermer når eg la heilt øve (e jo svært sjelden ein kjører med full sving alikavel) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg