postcar Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Noen her som har en ferdig tilpasset\utskjært hattehylle å selge til meg? Evt noen mål som viser hvor man bør lage hull? TIL MOD: Ikke steng denne, ikke ren kjøp og salg, for garantert ikke svar i en ønskes kjøpt annonse hehe :coplight Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Hvorfor bruker du ikke 6,5 som sitter i dørene. Kjører du diskant oppi dørene og mellomtone i 6,5 tomsa? Evt ei basskasse baki? Må vel funke fett det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Ikke det jeg spurte om, frontsettet blir byttet om til alpine med tia, men vil ha litt mer lyd bak, basskasse er der. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Ja, men du har jo diskant i dørene bak? Det er også plass til 6,5 i dørene der også? Er vaffal det i min. Hadde ikke gøddi og begynt og skjært i hattehylla? Men hvis du absolutt må det så tar du et elektrisk verktøy som skjærer, veit ikke hva du har tilgang på jeg men. Måler ut, og freser på. Så kaster du de oppi og skrur de fast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 så vidt jeg vet så er det ikke en dritt av lyd i bakdørene og for å da gjøre det enklere med tanke på kabling og tilpasning syns jeg at hattehylla høres grei ut. Men vil finne ut hva ny koster. Evt se om jeg finner en brukt. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godmest Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Burde du ikkje sjære ut i ei plate, orginal hattehylla er vel for "svak\lett" til å ha 6x9 i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 jeg har hatthylle med 6x9 om du vil bytte da jeg ikke bruker 6x9. send meg PM om inntresert Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 jeg har hatthylle med 6x9 om du vil bytte da jeg ikke bruker 6x9. send meg PM om inntresert Ønsker å kjøpe en, vil beholde den jeg har i tilfelle noe ikke går som det skal.. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Ønsker å kjøpe en, vil beholde den jeg har i tilfelle noe ikke går som det skal.. ok2k Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg