Polo Classic Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 ET 14,5!!!! De er skikkelig sjeldne Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 hva koster det å sende de? Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragge Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Veit ikke.. Det må sjekkes opp Siter Kan alt dette være rust..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 hva koster det å sende de? Koster ikke så mange hundrelappene å sende. Så kjøp dissa Hans! Jeg snakka med Per Gunnar og han sa det var greit! Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 hehe han per gunnar er en artig kar! jeg vurderte egentlig å kjøpe 17" til bmw'n og sette de jeg har på bmw'n på kadetten... men gøy med flere sett. hehe. Hva er nåværende bud?? Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragge Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 1800 Siter Kan alt dette være rust..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg