Gå til innhold

Lyd i Carisman! nye planer, nye løsninger! Masse bilder!

Ranger emnet

Einar89

Anbefalte innlegg

Heij å håå!

Tjaa.. Dennii sitt ganske godt!

Noen som har ett råd for å få den løs?

Har spraya EN DEL løsnings middel greie på, og brukt slik slaghammer greie på trykkluft en del.. men rikker seg ikke: O

PICT0014.jpg

ellers så har hattehøytaleren blitt felt på plass, ikke heelt fornøyd med fargen på filten! men det der var hva jeg fikk når jeg bestilte: P

PICT0007.jpg

også fant jeg ut at jeg har motorvarmer da: D

PICT0017.jpg

Men fikk ikke med noen kabel fra forige eier, så blir vell å ringe Defa og høre om dem vet hva jeg har:P

Litt bilder fra verkstedet jeg driver på i : ) 31122006058.jpg

31122006059.jpg

31122006060.jpg

31122006061.jpg3

31122006063.jpg

Har prøvd med på å fjerne ett emblem også,

Før bilde: 31122006055.jpg

etter bilde:

31122006057.jpg

ble bedre enn det ser ut til, men fikk ikke noe spess klart bilde, og det gjennstår litt vasking: P

ellers så var det dette jeg kom fram til når det gjelder plassering osv.. den stygge forsterkeren dere ser i bakgrunnen skal ut btw: p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ups:p Min feil!

Glemsk jeg=p

men men!

det har seg sånn at jeg kjøpte dritten (hva jeg liker å kalle den) for lenge siden! rett etter jeg kjøpte bilen! Whoohoo! tenkte jeg! 1200 Watt for en såå billig penge! Egt er jeg ikke så dum, men gud vet hva jeg tenkte med da: p

skal byttes ut når jeg får penger til det.

grunnen til "treskruene" osv, er at gjengene som SATT i den fra før er temmelig herp: p

PICT0008.jpg

PICT0011.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Hallo!

Lenge siden jeg har vært inne her nå, har skjedd en del litt her og der! :)

Men det største som har skjedd er at jeg begynner med ett nytt prosjekt nå! ett jeg håper jeg kommer i mål med:p

Planen er å støpe inn forsterker og subber, med glassfiber!

HAr kjøpt inn en del saker osv.. blandt annet:

-5 kg med Polyester

-3 pakker med glassfiberduk

- herder

-1 pensel

PICT0018.jpg

-1 Kinetik HC600 Batteri

PICT0015-1.jpg

-3 meter 21 kvadrat EVUS kabel

- Cadence Z600 4 kanals forsterker

PICT0013-2.jpg

Men mangler fortsatt litt..

-Revnetting

-Sparkel

-Treverk til subbkasse

-Subwoofer element

Har bytta ut høytalerene foran og bak nå, til Herzt eck 165 og Hertz esk 165

PICT0017-1.jpg

Jeg er utrolig dårlig til å tegne:P Men gjorde ett forsøk her!

Subwooferen skal så vinklet litt oppover, og der man kan se deler av hjulbrønn, skal jeg prøve å lage en slags verktøykasse, med dekkspray osv osv.. Batteriet skal inn på høyre side, bak en liten dør som det skal være plexiglassvindu i, slik at man kan se om sikkringen er gå`en osv. Fordelingsbokser kommer også til å skule seg bak her.

ssaaa-1.jpg

Skal begynne å lage det groveste i papp i helga, så kommer nok en update i nærmeste framtid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...