Dr_S Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Hadde jeg ikke hatt råd til E36, hadde jeg heller kjørt E30 :) Går ikke over til gnager av den grunn ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Jeg har råd til E36, men det var ikke aktuelt. E46/E39 var et must. Så da får det blir BMW når jeg er ferdig med skolen ;) Nok OT?:) Blitt pen bilen din ;) Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Kom en liten pakke idag fra godkjemi.com ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Kom pakke fra Morris i posten idag - endelig fikk jeg byttet kupelyset mitt med et nytt et, måtte bestille fra Tyskland. Og byttet låsen på hanskerommet, så da kunne jeg fjerne gaffaen, hehe! Gått oer hele bilen idag med Meguiars claybar og QuikDetailer. Er moro å se på den hvite klumpen at det fester seg brungul dritt som har sittet i porene på lakken min! Imorgen håper jeg det blir lakkrens og polering ;) Og ja, renset Green filteret mitt også idag. Brukte Prikkbort og en børste og spylte rent etterpå. Tørket i sola ;) Pics: FØR ETTER Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Til bildet over, derfor skal ingen av mine biler med luftmassemåler ha ''powerfilter'' for detta er bare litt av det filteret har slept gjennom. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Til bildet over, derfor skal ingen av mine biler med luftmassemåler ha ''powerfilter'' for detta er bare litt av det filteret har slept gjennom. Ikkenoe av dette var inni filteret, alt satt fast utenpå. Sjekket inni LMM, og det var helt rent inni der :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Ikkenoe av dette var inni filteret, alt satt fast utenpå. Sjekket inni LMM, og det var helt rent inni der :) Aha ja, var ''veggene'' inni luftmassemåleren støvfri også? Jeg så en trakt inni orginalboksn som halverte luftinntaket, reiv den ut å da kom noe mer av gromlyden ut av M52B28'n ;) Prøvd å gi gass fra 2000rpm med ruta nere? Grom lyd! Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Aha ja, var ''veggene'' inni luftmassemåleren støvfri også? Jeg så en trakt inni orginalboksn som halverte luftinntaket, reiv den ut å da kom noe mer av gromlyden ut av M52B28'n ;) Prøvd å gi gass fra 2000rpm med ruta nere? Grom lyd! Veggene inni var rene ja. Gi gass fra 2000 rpm? Nei det har jeg aldri testet... ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersG Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Haha, dumme spørsmål, dumme svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Siden sist har jeg polert bilen, før det gikk jeg over hele bilen med clay. Anbefales! I esken følger det med en flaske lube, Meguiars Quik Detailer. Litt bilder, ikke de beste men: Skal ha solfilm nå, setter den bort nå en av dagene. Så blir det lakkering av kalippere, oljeskift + litt småtteri. :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Har lest igjennom hele tråden nå og kjenner øyelokkene mine er litt tunge nå :P Men må si det er en nydelig E36 du har :D Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Har lest igjennom hele tråden nå og kjenner øyelokkene mine er litt tunge nå :PMen må si det er en nydelig E36 du har :D Takk for det! Hyggelig. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Kjøpt inn litt bilpleieting i det siste: ARO (amazing roll-off) er en fantastisk avfetting, spesielt fin på dekk. Drar ut skitt fra gummien før man går over igjen med dekkglans ;) Glassrensen til Meguiars er genial, bruker den på innsiden av ruter osv. Fant en artig og hendig sak på Clas Ohlson som bel brukt samtidig: Har også handlet inn Meguiars Gold Class Trim Detailer, til lister osv...meget bra den også. Samt noen mikrofiber påføringsputer :) Tilslutt kjøpte jeg denne: Denne er blant de beste quick detailerne på markedet idag og MÅ oppleves ;) Vannet beader noe sykt...trodde ikke det før jeg så det, hehe. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferE36 Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Pen bil :) Siter BMW'n står i gården men er bare 17 år!!! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 (endret) Jada, det ble ca. 10 mil på Rudskogen på lørdag da. Perfekte forhold, med delvis sol og skyer og mild temperatur. Ikke for varmt, ikke for kaldt. Bilen oppførte seg veldig bra, hadde nokså slitte dekk bak, men det fungerte. Bremsene ristet voldsomt etter 4-5 runder, men var fine når de var kalde igjen.. Mulig at det er de uorg. slissa/borra skivene som krangler litt... På veien hjem, i fergekø i Moss, var det en måke med diare som slapp seg rett over bilen min! Forbanna krek! Var endel som lurte litt når jeg sto med Meguiars sprayen og klut på bildekket, hehe. For noe svineri! Litt bilder: http://tinyurl.com/n3tvsa Endret Juni 8, 2009 av Dr_S Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg