Dr_S Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Pen bil :) Takk for det! :cab Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Noen bilder fra Rudskogen 3. juni: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Har forresten også kjørt claybar på alle felgene nå, fikk tatt endel som ikke fjernes i vask ja.. Kjøpte to stk klistremerker her forleden som jeg slang på igår da, ble ikke så verst synes jeg ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 (endret) det ble cleent og pent fader og blank bilen din er a :P hmmm jeg må slutte og polere bilene til alle andre og ta min i steden. hehe Endret Juni 26, 2009 av speedyracing Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WakeMate Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 utrolig fin bil dr_S! det må være landets mest velholdte touring;) helt sykt hvor blank du har fått den. Har nylig kjøpt 323i touring selv og kjører rundt med et kjempe smil. hvor kjøpte du luftfilteret ditt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 utrolig fin bil dr_S! det må være landets mest velholdte touring;) helt sykt hvor blank du har fått den. Har nylig kjøpt 323i touring selv og kjører rundt med et kjempe smil. hvor kjøpte du luftfilteret ditt? Takk! Ja, det er ikke mange E36 touringer her i landet da..så får litt gratis der, hehe ;) Legger litt ære i det å ha bilen blank og ren til enhver tid kan du si, blitt litt bitt av bilpleiebasillen! Sier bare Meguiars, har jo blitt rene samlemanien med produkter her nå, hehe... 323i er jo morro bil det, lage en tråd på den da? Vil se mere E36 touring her inne! Luftfilteret sto i bilen faktisk da jeg handla den, mulig det er kjøpt hos Kollevold eller.no Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WakeMate Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 blir nok ikke noe tråd om bilen min med det første. har desverre ikke råd til å gjøre noe serlig med bilen, annet enn å holde den vedlike:( men hvite blinkers må jeg ha, de orange er VELDIG orange! er du fornøyd med bilen når det gjelder motor og reprasjoner? har det vært noe serlig utgifter der? jeg er veldig fornøyd fåreløpig og satser på jeg ikke får store problemer om jeg følger servicer og er flink med oljeskift og sånne små ting:polish: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 blir nok ikke noe tråd om bilen min med det første. har desverre ikke råd til å gjøre noe serlig med bilen, annet enn å holde den vedlike:( men hvite blinkers må jeg ha, de orange er VELDIG orange! er du fornøyd med bilen når det gjelder motor og reprasjoner? har det vært noe serlig utgifter der? jeg er veldig fornøyd fåreløpig og satser på jeg ikke får store problemer om jeg følger servicer og er flink med oljeskift og sånne små ting:polish: Du kan i det minste "koste på deg" å lage en avatar da, så jeg får sett bilen! Hehe. Jeg er veldig fornøyd med bilen, det må jeg si. Har ikke hatt større reparasjoner i det hele tatt. Har kun måttet bytte slitedeler som viftereim, klimareim, støtdempere, bremser, foringer osv. Så litt blir det jo, men er mest koseting ;) Skulle helst hatt byttet vannpumpa da den har en tendens til å svikte på M52 motorene. Gi den god olje, jeg anbefaler Castrol, minst 1 gang i året og hold øye med bremsevæske, kjølevann og oljenivå. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Liten update: Igår kom det en bil på døra her med en pakke fra dekkonline.com: 2 stk ferske Dunlop Sport maxx 225/45-17 :) Bakdekkene er blankslitte pr dags dato... Dekkonline kan trygt anbefales, bestilte på nett søndags kveld og torsdag kl 16 sto de her på trappa ;) Sendt fra Tyskland. Idag fikk jeg ånden over meg, fant ut at jeg ville montere kromringene fra bimmian.com som har ligget i en skuff her siden ifjor, hehe. MEN, jeg fant ikke bitssettet mitt så da var det å fyke inn på Biltema å finne noe i en fei. Er jo også 10 års garanti ;) Kjøpte også en stor pakke med kjøkkensvamper, hehe.. De er utrolig kjekke når man skal påføre dekkfornyer! Tips! Vel...så var det igang med å skru ut instrumentet..Gjorde dette flere ganger på min gamle 318is, da det gikk noen pærer inni der og den fikk også montert kromringer. ;) Så visste hva jeg gikk til liksom..Men på 328'n var det endel verre. Måtte ut med hovedlysbryteren og inn med handa for å få dyttet ut instrumentet. Deretter er det 3 kabler festet på baksiden. På BMW er alltid disse kontaktene festet med noen utrolig knotete klips, slags låsepinne over kontakten, hvis dere skjønner. På nyere E36 har de tydeligvis oppgradert disse. Nå må du trykke inn en liten plastknapp samtidig som du feller ned den låsepinnen... Fant et lite bilde som illusterer litt: Men etter mye banning, oppskrapete fingre og rå makt, fikk jeg disse tilslutt løs :) Resten var en lek! Disse bimmian ringene var drittrange, men nå sitter de iaf fast! De klipses bare fast i åpningene, praktisk! Slik ble det tilslutt: Ros og ris mottas med takk! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dekar Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 (endret) jævla snaisen. likte 3eiekersrattet. mye ska du ha før det? har du airbag i stolpan? heldig med at det va 10 års garanti på det bitssettet sånn vess det blir ødelagt. dyrt å førnye Endret Juli 23, 2009 av dekar Siter - 04 Audi A4 1.8TQ Avant Ring mæ 40221277 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Nei, har ikke airbag i sidene, kun i rattet og dashbordet ved passasjersiden. Rattet er ikke tilsalgs. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Da var Dunlop Sport Maxx dekkene lagt om på bakhjula. Må si det gjorde greit forskjell. De som sto på var så slitte at de var steinharde, blankslitte i midten! Var på BMW på fredag og kjøpte inn Castrol differensialolje og girolje som jeg har planer om å få byttet snart. Er mye eg hadde tenkt å gjøre med bilen i sommerferien, men det har jo regnet stort sett hver dag....grrr. Imorgen er det tilbake på jobb igjen og da kommer sikkert sommersola tilbake...typisk! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 (endret) Har nå fått byttet olje på både girkasse og bakaksel, greit å få gjort synes jeg. Castrol selvfølgelig;) Glemte kjøpe bensinfilter da, tar det neste gang bilen skal opp på bukk. Og det blir ikke lenge til, funnet ut at jeg igjen må skifte skiver foran, vibrerer helt jævlig ved nedbremsing... Har også bestilt ny M3 leppe foran og nye innstigslister. Planen er å lakkere fronten før Våler. Endret August 16, 2009 av Dr_S Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 LED skiltlys: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 hva nice led jus og saker. ;) krom ringer er fint det å da. faader så på det ene bilde der du hadde polert bilen, det jeg ikke så var jo mønstere i bak dekka kjønner du kjøpte nye dekk. :P Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg