2mMy Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 slik ja! =) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Nice. :D Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 peent :) Men, er det mulig å ha hvit lys i grøftelysa? de så veldig gule ut i forhold til hovedlyktene nå:) Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 kan ha xenon der også ;) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Blir kanskje xenon der og ja, vi får se. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Xenon er kjempe digg. Har det på Skylinen. Digg lys. pappa som er 45 ser jo ikke uten Xenon. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Tok litt bilder idag da etter vasking: Byttet også denne gummislangen som står på innsuget, temmelig utslitt. Var forrsten trangt og jævlig å bytte den, pga diverse elektronikk som står i veien. Bestilte meg nye originale stoffmatter og nye sota sideblink foran fra KOED. Osram Cool Blue H1 pærer ligger klare til å settes i tåkelysene ;) Begynner bli klar for helgens aktiviteter nå ja! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Vil tro du merka forskjell etter du bytta den slangen! Så bra morken ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Det er frivillig som sagt om man ønsker å ha på flagg m/ blått felt eller kun helt hvite.Skal du ferdes utenfor Skandinavia må du ha på en N på bilen din, i visse land er det faktisk bøter for å kjøre uten. Det er nok pga disse reglene de nye skiltene fikk det utseendet. Jeg var på Danmarksferie med en fin D i bakruta:thumb Ble stoppa i tollen på veg inn! Men sa ikke noe på det, kanskje ikke de som har noe med det, eller så så de den ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Danmark er vel fremdeles Skandinavia? =) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Vil tro du merka forskjell etter du bytta den slangen! Så bra morken ut. Ja, har faktisk merka forskjell. Lurer på om den har påvirket forbruket? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Heh, hvis en 320 diesel er godkjent på fototreffet, kanskje jeg også kan ta med min? Siden de ville ha "gatebiler". hehe du mener det. er det mobbing av min diesel kebabo raketto? hehe synes bilen din er veldig pen jeg. savner bare et parr ting;) Ja, har faktisk merka forskjell. Lurer på om den har påvirket forbruket? ja den påvirker forbruket, får jo feil blaningsforhold til motoren så;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Skal sote rutene ja, men den er senket faktisk. Skal vi se hvilken senk om gjør seg best på bane, min eller din? ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Skal sote rutene ja, men den er senket faktisk. Skal vi se hvilken senk om gjør seg best på bane, min eller din? ;) det kan vi helt sikkert;)du var veldig sikker i din sak synes jeg.:smilbmw: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Hehe, nei bare husker noe om at du ikke kunne ha folk baki uten at det subba. Lurer faktisk på å senke mere foran, men usikker hvis det kommer 18" sko på. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg