Gå til innhold

Tråden om min E36 328i touring M-tech

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

• Svar 533
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tok litt bilder idag da etter vasking:

IMG_0144.jpg

IMG_0142.jpg

IMG_0139.jpg

Byttet også denne gummislangen som står på innsuget, temmelig utslitt. Var forrsten trangt og jævlig å bytte den, pga diverse elektronikk som står i veien.

IMG_0145.jpg

Bestilte meg nye originale stoffmatter og nye sota sideblink foran fra KOED. Osram Cool Blue H1 pærer ligger klare til å settes i tåkelysene ;)

Begynner bli klar for helgens aktiviteter nå ja!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er frivillig som sagt om man ønsker å ha på flagg m/ blått felt eller kun helt hvite.

Skal du ferdes utenfor Skandinavia må du ha på en N på bilen din, i visse land er det faktisk bøter for å kjøre uten. Det er nok pga disse reglene de nye skiltene fikk det utseendet.

Jeg var på Danmarksferie med en fin D i bakruta:thumb

Ble stoppa i tollen på veg inn! Men sa ikke noe på det, kanskje ikke de som har noe med det, eller så så de den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, hvis en 320 diesel er godkjent på fototreffet, kanskje jeg også kan ta med min? Siden de ville ha "gatebiler".

hehe du mener det.

er det mobbing av min diesel kebabo raketto?

hehe

synes bilen din er veldig pen jeg. savner bare et parr ting;)

Ja, har faktisk merka forskjell. Lurer på om den har påvirket forbruket?

ja den påvirker forbruket, får jo feil blaningsforhold til motoren så;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider