drunken Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Det ser du etter at du evnt har fått på 18" da, om det trengs mer senk! :) Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Hehe, nei bare husker noe om at du ikke kunne ha folk baki uten at det subba. Lurer faktisk på å senke mere foran, men usikker hvis det kommer 18" sko på. det er heller litt omvent. jeg kan ha så mange feite folk jeg vill baki, den bilen har aldri subbet før. hatt den bilen så lav at 255,35,18 hjulene er ca 4-5 cm oppi buen. og enda uten subbing. de felgene er jo til den bilen så. du kan nok lett sleppe ned den bilen din litt til uten at det er noe problem med subbing i buen i hvertfall. så lenge du har rett ET så klart. du får bare ta deg turen på treffet i hvertfall vist du ønsker det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Da er de nye mattene på plass i bilen, fått i Cool Blue i tåkelysene og vanglig H1 i langlysene :) De nye blinklysene var lysere enn de som er på bilen nå, så lurer på om jeg ikke må høre med BMW. Jeg tror nemlig de som står på nå er org. sotet. Xenon kommer sannsynligvis til uken, og luftfilteret mitt må renses også. Begynner nærme seg 18. mai treff på Rudskogen :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Da var det tid for litt bilder igjen :) : Nye org BMW matter fra Koed på plass (endelig ut med gummimattene) : Rens av luftfilter, brukte avfetting og zalovann samt en børste: Slik så det ut i bøtta etter første vasken, MYE dritt! : På plass igjen (trenger motorvask) : Lite emblem fra E46 montert, ble ganske fint synes jeg: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Hva er det jeg ser på bilen din Dr_S!?!? Det mangler jo et klips på plastdekselet på motoren din! Det er vel ikke akseptabelt vel? :coplight hehe :tannløs: Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Hehe, det datt av på pussetreffet sist når jeg kjørte...har byttet de før og..plastikkdritt Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 er no dritt det der plast greine som aldri holder! alacocaina Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 har du fått satt på 325 insuget eller? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Lenge siden det var en update her, ikke skjedd så mye med bilen. Vært på Rudskogen og testet ut touring på bane (morro) og fant der ut at bremsevæsken bestod nesten bare av vann! Fylte på Agip DOT5.1 for de som måtte lure.. Neste som skjer med bilen nå fremover mot sommerferien, er faceliftgrill, nye skiver+ klosser foran og bak. Blir borra og slissa Brembo foran og et annet merke av lik type bak. Litt usikker på klosser ennå, lyst på greenstuff igjen, men hører mye bra om Ferodo. Må også avbalansere felgene samt ta en titt på understell i forstillingen. Har også M3 foringer til bærearmene som jeg gjerne skulle fått på.. 325 innsuget ligger og samler støv, har henvendt meg en rekke steder for å få kyndig hjelp til montering, men ingen har hittil hatt noen løsning :( Her er litt bilder fra bimmers.no 18.mai: Snurr Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Jøss, den spinner jo:D Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Jøss, den spinner jo:D Ja, gjør ikke din? :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Ja, gjør ikke din? :D Haha, blir lite av det gitt;) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Ikke så mye som har skjedd med bilen utenom vanlg vedlikehold.. Ble dessverre ikke penger til bremser før ferien..Byttet 8 klips til M-tech støtlistene, fant ut at listene var modne for utskiftning så bestilte nye fra GS. Har også kjøpt et sett brukte rails som er på vei snart. Er flassete og korrosjon på de som er der nå. Reiser nedover til Danmark på ferie til lørdag, så tenkte å ta diverse småting på bilen før avreise. Bytte olje+filter og skal sjekke en ulyd som har vart en stund. Skal også ha ny viftereim og klimareim og bytte dørlås. Så avbalansere felgene, er litt risting ved normal kjøring... Leter fremdeles etter mellomstor kjørecomputer med CC, M3 hekkfanger og sideskjørt Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Hvis du byttet listene til fangeren, og ikka har kasta de så kan jo jeg kjøpe de:) Svar på PM;) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Nå har jeg akkurat montert kliss nye M-tech lister på sidene og nye lister på front- og bakfanger. Det gjorde seg gitt! Kjøpt viftereim (300 spenn!) og reim til klimakompressoren. Bestilt ny lås på førersida og justert lyktene. Fikk gjort endel idag, avbalansere felger imorgen ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg