Johnny86 Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Første banetreffet er vel i mai/juni.. Også sånn som vi gleder oss til det. :D Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Også sånn som vi gleder oss til det. :D Da har jeg planer om å debutere på bane med bil for første gang bak rattet :D Tenkte å presse dama utpå i dameheatet også ;) Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Gleder meg til videoen fra fjrodårets bane treff kommer jeg :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Eneste jeg ble filma på er vel Våler. Hvor var du på banen da Papperboy? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 jeg kjørte bare på rudskogen treffet.. mista andre giret mitt før våler treffet.. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 strøken famile kjærre dr_s :happyhappy: lurte på en tin: er di løkte dær no stress å montere? satt å leste på levrandør sia så komplisert ut:well: Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 jeg kjørte bare på rudskogen treffet.. mista andre giret mitt før våler treffet.. Ok. Ble ikke noe Rudskogen på meg, fikk inndratt fridagen min dagen før jeg skulle dit... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 strøken famile kjærre dr_s :happyhappy: lurte på en tin: er di løkte dær no stress å montere? satt å leste på levrandør sia så komplisert ut:well: Takk! De lyktene er akkurat som de originale, like lette å montere også! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Eneste som er dumt med CCN treff er de syke køene. Får jo nesten ikke kjørt noe. Når er Rud treffet a? Kan jo hende det blir ringen på meg i mars\april også. :D Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Vil nok bli innført et tak på antall deltakere fra nå av. Var altfor lang kø iår. Spesielt på Våler. Men er jo sånn trenden er da, at flere vil på bane enn for noen år siden :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Eneste som er dumt med CCN treff er de syke køene. Får jo nesten ikke kjørt noe. Når er Rud treffet a? Kan jo hende det blir ringen på meg i mars\april også. :D også blir det fort mye bråk bare av litt sladding :P hehe :hmmmmmmmmm: Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 også blir det fort mye bråk bare av litt sladding :P hehe:hmmmmmmmmm: Hehe. Di er i overkant strenge ja. Skal liksom ikke mer enn en sladd til man blir svartflagga og kjefta på. Greit nok at di ikke godtar drifting, men en uskyldig sladd som ikke setter andre biler i fare, burde di ikke bry seg om. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 hvorfor godtar de ikke drifting? skjønner veldig godt at de ikke gjør det når det ligger tett med biler men hvis du har god avstand så er vel ikke det noe problem? er vel bare show er vel bare gammle kara som ikke helt skjønner seg på den nye trenden Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Fordi kjøretreffene defineres som førertrening og Vegtrafikkloven også gjelder på bane. Dessuten er det sjelden baneeier ønsker at det herjes på banen pga slitasje på asfalten. Dette kan føre til en fordobling av leien hvis slikt oppstår. Men det har og ER oppe til vurdering om det skal arrangeres egne heat med litt annen type kjøring enn idealspor. Fakta er det at flertallet av medlemmene selv heller ønsker idealspor. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Vinter og ikke mye som skjer med touringen..men handler da inn litt av hvert iblant da. Kjøpte belyst M-tech kule: Eisenmann 2 x 76 mm enderør som skal sveises på org. eksosen: Satt i det NYE xenonkitet (forrige ble FUBAR) : Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg