Dr_S Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Nytt bilde jeg tok igår: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Mye vil du ha for 325 innsuget? Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Mye vil du ha for 325 innsuget? Hadde du spurt for 1 uke siden, hadde jeg sagt en sum. Men nå har jeg en på kroken som jeg fikk tips om, som kan bytte.. :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Byttet til vinterdekk i helgen, piggfritt selvfølgelig..Yokohama ICEGuard 225/45-17. Litt bilder fra "prosessen": Smurte inn alle hjulbolter med kobberpasta osv. Alt for å hindre rust... Kaldt!! Får vaske litt hjulbuer til våren tror jeg ;) Og ja; vinterfelgene ser helt jævlige ut...ser ut som de har psoriasis nå.. :( Lyst til å lakke de hvite til våren. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Kobberpasta er drit, bruk vanlig olje heller. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Det er ikke min erfaring. Kobberpastaen holder til neste hjulskift. Det gjør ikke oljen, kanskje fett.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Fett(grease) er et bedre alternativ ja. Att kobberfett er drit er å ta i egentlig:-P men er ikke fan av kobberfett. Hva heter farga di? Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Fett(grease) er et bedre alternativ ja. Att kobberfett er drit er å ta i egentlig:-P men er ikke fan av kobberfett. Hva heter farga di? Det var nok litt å ta i ja ;) har brukt det noen år på mine biler..Menmen. Fargen min heter Cosmos sort metallic. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Det var nok litt å ta i ja ;) har brukt det noen år på mine biler..Menmen. Fargen min heter Cosmos sort metallic. Samme farge som min:) Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 fått på vinter felgene nå så ikke så gale ut di da? uff ikke lakk vinter felgene hvite da ser du jo møkka konstant :P fikk du vaska bilen på kepler eller? orka ikke vente mere jeg ass. Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Fett(grease) er et bedre alternativ ja. Att kobberfett er drit er å ta i egentlig:-P men er ikke fan av kobberfett. Hva heter farga di? er du helt ute på jorde og kjøre eller du kan ikke smøre fett på hjul boltene kan jo løsne! kobber pasta er det du skal bruke. det kan også brukes på bak siden av bremse klossene for og slippe "pipe" lyd osv. Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 fått på vinter felgene nå så ikke så gale ut di da? uff ikke lakk vinter felgene hvite da ser du jo møkka konstant :P fikk du vaska bilen på kepler eller? orka ikke vente mere jeg ass. Vinterfelgene mine er skammelig stygge, selv om de er identiske med sommerfelgene! Flasser verre og verre for hvert år, og har oksidert osv. :( Planen var å bruke de som banehjul speedy, derfor hvitfargen... Men får se :) Jeg dro kl 14 på Kepler, så ble bare en kjapp vask..fikk den ikke ordentlig rein.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 ok blir litt utolmodig og var jo ikke murlig og prate sammen når kompressoren står inne. Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 ok blir litt utolmodig og var jo ikke murlig og prate sammen når kompressoren står inne. Vet.. Blir dessverre litt støy der inne, men men..ikke så mye å få gjort noe med ;) Men ang. det med at folk ikke får vaska skal vi gjøre noe med, for slik skal det ikke være! Du kom jo helt fra Horten og! Vi skal neste gang prøve å få til en bedre organisering slik at dette ikke skjer igjen, det irriterer folk, det er vi klar over.. Vel vel..idag fikk bilen en skikkelig håndvask i gården hjemme. Eneste måten å få den skikkelig rein på... Vaska den TO ganger på Statoil igår, t.o.m med den kosten de har der, men blir faen ikke reint. Nei, eneste som duger er bøtte og vaskevott i mikrofiber! :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Da har bilen tippet 180 000 :) La inn gummimattene til bilen igår, grundig støvsuging og ut med stoffmattene fremtil våren kommer igjen :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg