Dr_S Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 gEIRA: Tar av skvettlappene til våren ja ;) Tro meg! Eksos tror jeg ikke er nødvendig, kanskje noen blanke stusser? 97 grill ja...har jo skrevet det opp. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Jepp, det er shadowlinelykter.. Meget fine sådan! Merke? Xenon i bare ringene? Du må ha shadowline-blinklys og shadowline-tåkelys hvis du skal ha shadowline-hovedlykter! Det må jo matche! ;) Så blir det eeevig cleeeant! Fin den bilen til hagenisse ja! Lyktene er av merket DEPO mener jeg.. Men sorte tåkelys skal jeg ikke ha, de hadde ikke hagenisse på lenge heller! Men tror de frontlyktene kunne blitt fine med xenon i ja. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Er det Xenon i bare ringene eller er det i hovedlysa også? Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Dr_S: Så tøff bil du har fått kjøpt deg! Denne jeg ser deg rundt i fremover nå da? ;) Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Er det Xenon i bare ringene eller er det i hovedlysa også? er vel bare ringene som er farget! så må vel heller sette inn et eller flere xenon sett ;) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Dr_S: Så tøff bil du har fått kjøpt deg! Denne jeg ser deg rundt i fremover nå da? ;) Takk for det! Ja, blir nok det da :) :smilbmw: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Bestilte litt småtteri fra BMW idag... oppladbar lykt til hanskerommet, askebeger, nye skiltlys bak og noen pærer til dashen. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Og idag kom pakken fra Koed jeg bestilte i romjulen: :):) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 :naaaws Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 blir vell montering i dag eller i helgen nå da? :) Må ta bilder av chrom detaljene osv! Den lommepc'en / mp3 spilleren eller hva det er du har i vinduet med sugekopp tar seg litt dårlig ut btw;) Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Grattis med nybil doktor. Hvorfor sette på insug fra 325 på 328? MVH Marius Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Grattis med nybil doktor. Hvorfor sette på insug fra 325 på 328? MVH Marius Lurte jeg og påå... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 M50 innsuget er større enn M52, og gir derfor bedre flow. Altså mere luft. De 'nye' motorene, M52B28 i Dr_S sitt tilfelle her, sliter med å få nok luft på høyt turtall og klarer ikke hente mer. Med det gamle og noe større innsuget fra M50 får motoren mer luft og øker effekten på toppregisteret. De sier man skal få mellom 10 og 20hk ekstra av innsug bytte. Tror ikke det er så usansynlig, iogmed det er mange som har gjort dette og har rapportert med positive tilbakemeldinger. Dette funker altså på 323 også, som da har M52B25 motor. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 blir vell montering i dag eller i helgen nå da? :) Må ta bilder av chrom detaljene osv! Den lommepc'en / mp3 spilleren eller hva det er du har i vinduet med sugekopp tar seg litt dårlig ut btw;) Rolig nå sailor! :tannløs: Har ikke hastverk med å montere innsuget....å jeg vet ikke hvem som skal få jobben med det ennå. Gjør det ikke selv tror jeg.... Skal få tatt et bilde innenfra ja... Og iPaq'en min sitter i sugekopp ja, hehe. Kjører TomTom navi på den vettu! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Grattis med nybil doktor. Hvorfor sette på insug fra 325 på 328? MVH Marius Grattis selv :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg