Gå til innhold

Noen som installere chip i ps2 i Tromsø?

Ranger emnet

Amzoch

Anbefalte innlegg

OI!! det var en stiv pris, her tar vi 800kr for matrix infinity chip, ferdig montert.

Matrix er den helt klart beste chip til ps2, og den koster 400kr ca i innkjøp, så 1000 spenn for jobben er DRØYT... Har du en annen chip en matrix, så har du definitivt blitt lurt ;)

Sitter foresten med en ps2 her nå, fra loddebolt.com, som har tatt kvelden... I den så sitter det en ghost 2 chip, som er bare dritt, og som loddebolt tar 649kr!! for... River den ut, og erstatter den med matrix ;)

Ser at de tar 1400,- for montering av rippe IV, og den selger de løst til 199kr

Dette er en KOPI av matrix chip, og ubrukelig spør du meg... Den chip`n kan også KUN brukes i v12 maskiner, som var de FØRSTE av slim modellene, som også krever en laserfix, så jeg håper det også er inst på din ps2, ellers er den død snart... Dette er et kjent problem på de første PsTwo modellene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og 2 kompiser sender 3 stk. nedover til horten på mandag for chipping.

2 store ps2 og en slim. 800,- for chip + rens på de store

800 for chip + lazerfix på slim edition.

KOr dåkker sender di?? url?

Den jeg har nu:
2009 Mazda 6 sport 2,2d

Biler som jeg har hatt:,

98 mod, Bmw 520i 24v
94/95, Mazda 626 16v
82 mod, Vw Passat

Without evil, there would be no good

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm skeptisk :)

Hvorfor det?? Han har drevet med dette i maaange år nå, og KAN det, så det er helt risikofritt å sende den dit, du har full garanti for at maskinen fungerer som den skal etter modding... Etter montering spiller din ps2 nesten alle media, uten noe form for bytting av plate osv, bare å brenne ut, og starte opp ;)

Figgi, jeg tror ikke han liker at du legger ut mail sånn uten videre, det er jo ikke alle som er like glad i slike ting ;) Det er defor jeg henviser til en pm, slik at jeg tar det derfra... Etter hans eget ønske ;) Var det foresten deg jeg sendte et tilbud til, fra norbits..??

Men det begynner å bli noen herfra nå, som har fått utført jobb hos han, via meg, så det er lov for dere å "skryte" litt her.. Funker det ikke knall bra da??

Dessuten, så har jeg avtale med han, om litt annen pris en "normalt", så det kan lønne seg å sende meg en pm først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Figgi, jeg tror ikke han liker at du legger ut mail sånn uten videre, det er jo ikke alle som er like glad i slike ting ;) Det er defor jeg henviser til en pm, slik at jeg tar det derfra... Etter hans eget ønske ;) Var det foresten deg jeg sendte et tilbud til, fra norbits..??

eneste jeg har pratet med på norbits, er rallern, han som iviterte meg inn;)

så er det deg vi skal sende ps2'ene til? dro med pakken i dag...

Vw Golf Highline 01'

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider