Gå til innhold

Noen som installere chip i ps2 i Tromsø?

Ranger emnet

Amzoch

Anbefalte innlegg

Cossiemk1: For 800,- +frakt kan altså du/dere montere chip i min PS2 slim, som gjør det mulig å se divX samt brenne spill uten problemer?

Det stemmer, da kan du spille av det meste med din ps2, uten noen form for bytting av plate osv i oppstarten, bare å brenne ut og spille ;)

Vi har også en annen type chip, som er 100kr billigere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så lovende ut. Litt av en jobb som var gjort på den skremselsmaskinen på den siden :P

hehehe, til og med jeg fikk til bedre enn det der :P

men så fikk jeg svart skjerm og da når jeg starta opp, anbefalt og bruke 0.1mm loddetråd og 0.1mm loddespiss jeg hadde 0.75mm loddetråd og 1mm spiss :P

nå er det en annen en som holder på å lodde den for meg siden jeg ga opp, aldri mer skal jeg borti en ps2 til uten ny spiss/tråd og forstørrelsesglass...

xbox funker bra :D

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?? Han har drevet med dette i maaange år nå, og KAN det, så det er helt risikofritt å sende den dit, du har full garanti for at maskinen fungerer som den skal etter modding... Etter montering spiller din ps2 nesten alle media, uten noe form for bytting av plate osv, bare å brenne ut, og starte opp ;)

Figgi, jeg tror ikke han liker at du legger ut mail sånn uten videre, det er jo ikke alle som er like glad i slike ting ;) Det er defor jeg henviser til en pm, slik at jeg tar det derfra... Etter hans eget ønske ;) Var det foresten deg jeg sendte et tilbud til, fra norbits..??

Men det begynner å bli noen herfra nå, som har fått utført jobb hos han, via meg, så det er lov for dere å "skryte" litt her.. Funker det ikke knall bra da??

Dessuten, så har jeg avtale med han, om litt annen pris en "normalt", så det kan lønne seg å sende meg en pm først ;)

Har sendt deg pm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så lovende ut. Litt av en jobb som var gjort på den skremselsmaskinen på den siden :P

Ja, det er det, og det verste er at mange her inne linker til dem som har gjort dette, og skryter av dem... Men de som gjør det, har sikkert fått en maskin som funker greit, og har ikke selv åpnet den for å kikke inni... Vi har reparert mange maskiner fra denne butikken, og mange andre også for den del...

Skjønner heller ikke hvorfor folk på død og liv skal prøve å montere i ps2 selv, når det koster 400kr å få noen som KAN det til å gjøre det... 99% av dem som prøver selv, får problemer, og må sende den avgårde, og da koster det gjerne mer...

IceT: har du sendt din til spillchip.com?? Han er dyktig på chiping, så det er ikke dumt å sende den dit... med mindre du hadde sendt den hit da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det, og det verste er at mange her inne linker til dem som har gjort dette, og skryter av dem... Men de som gjør det, har sikkert fått en maskin som funker greit, og har ikke selv åpnet den for å kikke inni... Vi har reparert mange maskiner fra denne butikken, og mange andre også for den del...

Skjønner heller ikke hvorfor folk på død og liv skal prøve å montere i ps2 selv, når det koster 400kr å få noen som KAN det til å gjøre det... 99% av dem som prøver selv, får problemer, og må sende den avgårde, og da koster det gjerne mer...

IceT: har du sendt din til spillchip.com?? Han er dyktig på chiping, så det er ikke dumt å sende den dit... med mindre du hadde sendt den hit da ;)

nei, det er en kamerat av typen til søstra mi som skal ordne den, han fikk den på fredagen så jeg håper han er ferdig med den til lørdag hvertfall siden jeg er i militæret. Greit å ha noe å gjør etter tjenesten, blir litt lei av å se film hele tiden og :P

Er han ikke ferdig så sender jeg den kanskje til deg da :) Jeg har MI chippen selv men som du leste ovenfor så har jeg "litt for stort utstyr" :hammer

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm må vell sende den nedover.. før å få den chippa.. hadde håpa noen her i nærheten kunne det..

men må vente til eg får råd.. eg e fette blakk nu

Den jeg har nu:
2009 Mazda 6 sport 2,2d

Biler som jeg har hatt:,

98 mod, Bmw 520i 24v
94/95, Mazda 626 16v
82 mod, Vw Passat

Without evil, there would be no good

Lenke til kommentar
Del på andre sider