Gå til innhold

Trøbbel

Ranger emnet

texas_ranger

Anbefalte innlegg

Heisann og Hoppsan, apropos hoppsan golfen fusker.

virker akkurat som om jeg går tom for bensin heile tida, når jeg gir gass klarer den ikke og henge med og av og til når jeg gir flat pedal bare kubber den.

og så fusker den veldig på mellom registeret når jeg skal akslerere, får langt i fra max power ut av den.

sitter bestandig igjenn med følelsen av at jeg snart går tomm for bensin eller går tomm for bensin, selv om tanken er full.

har prøvd og bytte:

*Bensinpumpa

*fordelerlokket

*rotor

*plugger

og har sett etter sprekker på vacum slanger og sjekka at luftfilteret er reint.

noen som har noen ide om hva det kan være for noe som er galt?

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og Hoppsan, apropos hoppsan golfen fusker.

virker akkurat som om jeg går tom for bensin heile tida, når jeg gir gass klarer den ikke og henge med og av og til når jeg gir flat pedal bare kubber den.

og så fusker den veldig på mellom registeret når jeg skal akslerere, får langt i fra max power ut av den.

sitter bestandig igjenn med følelsen av at jeg snart går tomm for bensin eller går tomm for bensin, selv om tanken er full.

har prøvd og bytte:

*Bensinpumpa

*fordelerlokket

*rotor

*plugger

og har sett etter sprekker på vacum slanger og sjekka at luftfilteret er reint.

noen som har noen ide om hva det kan være for noe som er galt?

Hva me pluggledningene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde samme problem. prøv å røsk litt på forgasseren din så kan jeg nesten skrive under på at du ikke får start etterpå:P gjorde iallfall ikke jeg. stoppa på motorveien den:P Altså, sjekk flensen til forgasseren, mulig du trekker inn falskluft der, da kan du få den dårlige effekten og nappingen i bilen når du skal gi ifra

Chevrolet S10 2.2L 1998-mod

X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671

X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
jeg hadde samme problem. prøv å røsk litt på forgasseren din så kan jeg nesten skrive under på at du ikke får start etterpå:P gjorde iallfall ikke jeg. stoppa på motorveien den:P Altså, sjekk flensen til forgasseren, mulig du trekker inn falskluft der, da kan du få den dårlige effekten og nappingen i bilen når du skal gi ifra

er bare det at den dauer, napper, hoster og harker selv om jeg ikke gir på.

og plugg ledningene var det ikke snakk om og bytte ei gang.

og er det ikke noe injection på golfene??

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider