ManiaCoupe Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Han svensken her har litt peil.... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Her er flere av den sorte: Litt mere modda: "Litt" dekaler: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 syke modder =O drit bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 meget gjennomført arbeide ja:) godteri for øya Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Stilig! Veldig bra. Eneste jeg reagerte på var lakken på de første modellene. Virker som den hadde litt uklare refleksjoner. Ellers var de siste modellene sykt bra. Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Tør jeg spørre hvor du fant blueprints. (Hvis du brukte det da) Kunne tenke meg å lage en modell av ener selv skjønner du.. Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Tør jeg spørre hvor du fant blueprints. (Hvis du brukte det da) Kunne tenke meg å lage en modell av ener selv skjønner du.. Har bare funnet disse bildene jeg. Har maila fyren i håp om få noen filer av han.... Kan desverre ikke 3Dstudio, bare Inventor. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Åja. Trodde det var deg jeg ;) Jaja.. Håper han finner de! Veldig vanskelig å finne Mk1-blueprints! Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Åja. Trodde det var deg jeg ;) Jaja.. Håper han finner de! Veldig vanskelig å finne Mk1-blueprints! Tror jeg har noen i samlinga mi. *lete litt* Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Det hadde vært knall i hvertfall. Har lett litt rundt, men ingen som kunne sende meg noen gode hvertfall. Skal prøve å bruke bilder av bilen min foreløpig. Også heller justere etter blueprints som etterarbeid. Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Er det Volvo baklykter jeg ser!? på vag?:o El bare litt korte einzer lykter av nyere typen?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Oj oj oj. Her snakker vi skills! Eneste jeg har noe å utsette på er baklyktene og positiv camber på bakhjula. Ellers var den dødsrå. Kan noen lage en sånn svart banebil til meg? :D Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 mye bra her gitt:) Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 utrulig fete 3d bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Uante muligheter i 3D Studio :D Har ikke funnet de blueprintene ennå....ca 25.000 bilder å lete i :S Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg