kalven_racing Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Hadde bilen min inne på regreim skifte i går, da jeg hentet den var bilen helt nedrimet, dro for å vaske den litt senere på kvelden, trur dere ikke att det var DET største hakket i taket på bilen Den var ikke der når jeg leverte den. Noen som vet om det er mulig å gå tilbake å klage på dette etterpå selvom jeg ikke la merke til det når jeg hentet bilen, De jeg har pratet med sier det kan bli ganske vanskelig. legger ved ett ganske dårlig bilde, ripa\hakket er mye værre en det ser ut til, går helt ned i stålet og er ca 20 cm langt. Skriver mer enn jeg låver. Får ikke lagt opp bildet. Send meg en PM noen som kan gjøre det eller lære meg hvordan jeg gjør det. Siter 98 VW Passat TDI (solgt) 89 Audi 1.6 TD (solgt) 86 VW Golf 1.8 (spiker) 85 VW Golf 1.6 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Vasket du i maskin? Sånn er uansett kjedelig! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 søstra mi hadde samme problemet av en bruktbil forhandler i Oslo. Hu hadde klaget en del og etter han hadde hatt den inne til rep så fikk hu den tilbake med ripe i siden (alla nøkkelripe). Etter mye klager og true med forbrukerrådet etc så tok de den inn å lakkerte den. Han hadde vel og merke mye klager på seg fra før. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalven_racing Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Vasker aldri i maskin. vann og svamp er det eneste som duger. Siter 98 VW Passat TDI (solgt) 89 Audi 1.6 TD (solgt) 86 VW Golf 1.8 (spiker) 85 VW Golf 1.6 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Du er helt sikker på att du ikke kan ha kommet borti med børsten? Eller kommet bort i noe? Da reiser du ned og klager! Verkstedet sier ikke i fra selv! Fikk knust ett speil en gang, og de sa ikke i fra! Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalven_racing Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 selvfølgelig er jeg sikker på deg. Bruker ikke børste på bilen. Var innom der i dag, snakket med dem en halvtime eller noe. så får opplakkering av taket. Men synes de kunne sagt ifra når jeg hentet bilen, verkstedet visste om skaden når jeg hentet bilen. Siter 98 VW Passat TDI (solgt) 89 Audi 1.6 TD (solgt) 86 VW Golf 1.8 (spiker) 85 VW Golf 1.6 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beddarihåi Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 det er for dårlig av verkstedet og ikke si i fra.. de lager jo bare dårlig rykte på seg selv.. hadde biln min på verksted for å skifte bakrute etter at fattern rygga i meg. de satte inn ny rute men de fjerna fjerna ikke glasset som hadde falt ned inn i bakluken så det skrangla og klirra når subben slo.. blir iritert på folk som gjør det halv ferdig og ikke sir i fra..:fucku: Siter Vw Touran 1.9 2006 Polaris switchback 800 2004 (Solgt) Mamma sir at æ må kjøre forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg