Gå til innhold

Svarte Faen

Ranger emnet

kalven_racing

Anbefalte innlegg

Hadde bilen min inne på regreim skifte i går, da jeg hentet den var bilen helt nedrimet, dro for å vaske den litt senere på kvelden, trur dere ikke att det var DET største hakket i taket på bilen Den var ikke der når jeg leverte den. Noen som vet om det er mulig å gå tilbake å klage på dette etterpå selvom jeg ikke la merke til det når jeg hentet bilen, De jeg har pratet med sier det kan bli ganske vanskelig. legger ved ett ganske dårlig bilde, ripa\hakket er mye værre en det ser ut til, går helt ned i stålet og er ca 20 cm langt.

Skriver mer enn jeg låver. Får ikke lagt opp bildet.

Send meg en PM noen som kan gjøre det eller lære meg hvordan jeg gjør det.

98 VW Passat TDI (solgt)

89 Audi 1.6 TD (solgt)

86 VW Golf 1.8 (spiker)

85 VW Golf 1.6 (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søstra mi hadde samme problemet av en bruktbil forhandler i Oslo. Hu hadde klaget en del og etter han hadde hatt den inne til rep så fikk hu den tilbake med ripe i siden (alla nøkkelripe). Etter mye klager og true med forbrukerrådet etc så tok de den inn å lakkerte den.

Han hadde vel og merke mye klager på seg fra før.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig er jeg sikker på deg. Bruker ikke børste på bilen. Var innom der i dag, snakket med dem en halvtime eller noe. så får opplakkering av taket. Men synes de kunne sagt ifra når jeg hentet bilen, verkstedet visste om skaden når jeg hentet bilen.

98 VW Passat TDI (solgt)

89 Audi 1.6 TD (solgt)

86 VW Golf 1.8 (spiker)

85 VW Golf 1.6 (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er for dårlig av verkstedet og ikke si i fra..

de lager jo bare dårlig rykte på seg selv..

hadde biln min på verksted for å skifte bakrute etter at fattern rygga i meg.

de satte inn ny rute men de fjerna fjerna ikke glasset som hadde falt ned inn i bakluken så det skrangla og klirra når subben slo..

blir iritert på folk som gjør det halv ferdig og ikke sir i fra..:fucku:

Vw Touran 1.9 2006

Polaris switchback 800 2004 (Solgt)

Mamma sir at æ må kjøre forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider