NoFear^^ Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Hvordan er lydkvalitet og brukervennlighet på denne med tanke på å bruke i-pod? http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1612 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 lydkvaliteten kommer jo ann på mp3 filene som du legger på ipoden.. brukervennligheten er helt grei den. Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear^^ Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Tenker på lydkvalitet me i-pod adapteret og mini jack jeg da.. om det er noe mye forskjell. hva som er best og dårligst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 lyd kvaliteten er den samme.. i-pod adaptere gjøre bare så du kontrolerer i-poden samt lader den så den ikke går tom for strøm Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg