VilleW Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Dette er vel kanskje tredje godt nyttår tråden her inne? :) Men jeg slenger meg på! :D Måtte alle få det de ønsker seg det kommende året, så bf.net får mange interessante proskjekttåder :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Godt nytt år, folkens! :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Ja,nå sitter jeg her da.På jobb.Håper dere blir fyllesjuke hele gjengen.:hide i morra.:hide Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Godt Nytt År alle sammen!!! Per: det er bare å "kurere" kroppen da ;) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 GODT NYTTÅR, og dere som fremdeles er våkne, drikk med måde!! nå køyer jeg, for det tordner som fy, og da må man skru av pc'n ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Godt nyttår folkens!! mvh compaq!!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar89 Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 merrry fuckins nytt år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Godt nytt år folkens. Nå er jeg ferdig med nyttårsferingen og sitter på jobben til dama og venter på at hun skal bli ferdig så vi kan få kommet oss hjem. Har fått drekki litt i år og, men nå skal jeg snart hjem og kurere. Takker for det fåregående året og håper på et minst like godt til neste år. :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Da var vi vel inne i det nye året, og snart er det vel på tide å tenke på senga. Så får vi håpe at flere av bilstereofolkene får tatt turen på noen treff også.. Godt Nyttår igjen! Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scallone Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Godt nytt år folkens! :) Håper alle har hatt en bra dag og kveld!.. ;) Nå roper senga etter meg! Raketter er skumle greier! :rockets Siter §-Nissan Sunny 1.6 Sr §-Volkswagen Polo 1.4 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Ja,nå sitter jeg her da.På jobb.Håper dere blir fyllesjuke hele gjengen.:hide i morra.:hide Per.... You got that right! :( Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 off.. godt nyttår.. blei litt mye jeger i går.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coldbabe Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Godt nytt år folkens. Nå er jeg ferdig med nyttårsferingen og sitter på jobben til dama og venter på at hun skal bli ferdig så vi kan få kommet oss hjem. Har fått drekki litt i år og, men nå skal jeg snart hjem og kurere. Takker for det fåregående året og håper på et minst like godt til neste år. :partyon: Godt nyttår til alle på Forumet. Litt sent, men bedre sent en aldri:op: Som du ser over her så fikk han drukket for begge. Siden jeg måtte jobbe. Men noen må jo tjene penger å for at det skal bli litt fest;) Så jeg får ta det igjen en annen gang. Men fikk jo sett på fyrverkeri på jobben og brannvesenet satte på litt sirene for oss. Så det var stemningsfult allikevel. Men takker for 2006. Og ser fram til det nye året 2007 skal bli like bra med masse av spenning og festing :partyon: Siter Mvh, Elin Toyota Carolla 86- Min første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defus Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Vil ønske alle kjente og ukjente ett riktig godt nytt år. Måtte dere sprenge mange elementer og ta livet av mange amper. :) Mvh Morten Vet ikke helt hvorfor, men jeg håper at det ikke skjer. Men godt nyttår må dere alle få. Siter Speisen Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg