Gå til innhold

ledningsnett e34?525i/M5

Ranger emnet

BMWPOWER_320

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en 525i e34 1990 mod. Kjøpte bilen for ca 2 måneder siden. Jeg har nå planer om og bygge om bilen til en M5.

Men er usikker på ledningsnettet? har snakket med noen om dette men får aldri ordentlig svar.kan noen her hjelpe meg? er det likt eller ikke, hva er det som eventuelt er ulikt eller må byttes?

Mvh klaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, om du importerer en hel m5 så skal jo alt følge med, da er det bare å flytte over fra den ene til den andre... hvor gammelt er karroseri du skal bygge på? har hørt at e34 fra 88 til 93 er vanskeligere å få godkjent som m5. men det er bare noe jeg har hørt, men jeg syns du bør sjekke opp det....

avhenger også av alder på donorbilen....

"The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
ja det er bare og sette over alt! min bil er en 1990, men M5'en kan jo godt være en 1995? men spørs om det lønner seg å bygge om...kan jo bare kjøpe ferdig m5.. hva tror du?

e34 med m20 motorene er d noe mere jobb med, da d orginale ledningsnettet ikke er d samme som i de med m50 motorene, så dem med m50 motor er d nesten plug and play;)

viss du skjønner hva jeg mener

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider