Gå til innhold

Cdspiller med usb og aux i front

Ranger emnet

Kverna

Anbefalte innlegg

Hei.

Nettopp kjøpt meg ny spiller på jobben, tenkte jeg skulle ha den liggende siden det var ett veldig godt tilbud.

Sony CDX-GT414U CD-Tuner

* 4 x 50 Watt S-MOSFET

* Avspilling av MP3/WMA/ACC/Atrac-CD

* USB- og Aux-inngang foran for tilkobling av bærbare lydenheter

* 24-bit DAC (digital/analog omformer)

* Vekselbar belysning i oransje/grønn

* 3-bånds equalizer

* 2 x Linjeutganger (F + R/SW)

* Fjernkontroll medfølger

Sony NWE-002

* 512 MB Flashminne

* Oppladbart litiumbatteri med topp Stamina-batterivarihet på 30 timer

* Superrask batterilading - 3 minutters lading holder til 3 timers spilletid

* Overfør opptil 22 CD-er til internminnet takket være ATRAC3plus teknologien

* Direkte USB-kontakt for enkel bruk

* Skarpt og klart 1-linjes OLED-display for enkel navigering

sonybundle.jpg

På denne kan man koble ALT, enten via usb eller aux. Mp3 spilleren evt. andre apparater lades også via usb'en, så det er jo ganske genialt det også.

Noen som har erfaring med spilleren ? Skal ikke brukes til db-drag, kun vanlig musikkspilling.

Og, finnes det noen konkurrenter med usb og aux i fronten ?

(Objektive svar ønsket)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet blaupunkt har noen med USB, men er vel ikke i fronten.. ellers er det vel denne hos clas ohlson som tar usb og minne kort http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=392496

ellers mener jeg en kamerta hadde en VDO spiller med usb og aux inn forran ;)

Takk takk.

Den fra clas var litt vel billig til at jeg hvertfall hadde turt å satse på den.

Sinnsykt greit å be kompiser "ta med mp3spilleren/minnesticken" istedet for å be de brenne cd hvis man skal på tur.

Noen norske firmaer som fører VDO ?

Kverna's Bildetråd

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den spilleren du har kjøpt deg er en kjekk og billig sak. Man får mye for pengene der hvis man da ikke har større krav til lydkvalitet av High End eller mange linjeutganger.

Noe jeg fant ut som og er kjekt med den er at man kan kople til IPod via USBen og man får opp tekst i displayet på spilleren. Og så lader den opp IPoden samtidig.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den spilleren du har kjøpt deg er en kjekk og billig sak. Man får mye for pengene der hvis man da ikke har større krav til lydkvalitet av High End eller mange linjeutganger.

Noe jeg fant ut som og er kjekt med den er at man kan kople til IPod via USBen og man får opp tekst i displayet på spilleren. Og så lader den opp IPoden samtidig.

Mm. Gleder meg til denne teknologien blir satset på av noen av de større "dyre" merkene, så kanskje jeg kjøper ny :)

Kverna's Bildetråd

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å koble eksterne hardisker også på slike? Da tenker jeg både på dem med i front og dem som har bak på spilleren..

Hadde vært genialt med 320gb musikk i bilen;) Men da må seff spilleren ha støtte for playlist som man kan gå igjennom å se uten å trykke neste sang

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å koble eksterne hardisker også på slike? Da tenker jeg både på dem med i front og dem som har bak på spilleren..

Hadde vært genialt med 320gb musikk i bilen;) Men da må seff spilleren ha støtte for playlist som man kan gå igjennom å se uten å trykke neste sang

Har en slik harddisk, så skal teste det ut når jeg får den montert i bilen :) Hadde vært rått med 320gb musikk ja :D

Kverna's Bildetråd

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider