Gå til innhold

Tråd om min 940 Turbo

Ranger emnet

Finken

Anbefalte innlegg

nå begynner det å skje ting ja:) gjør du alt untatt lakkering selv eller?

ja, je har jo stasjonsvogn nå... men den er mørk mørk lilla... med bilen din kommer nok til å blir bra da den blir ferdi:) rødt er pent når det er rent å blankt.. å da mener je BLANK... slik som din var... skikkelig fin var den, å regner med att den blir like fin, kansje finere når du er ferdi med den!

stå på:P

Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r

Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:)

x - Volvo 240 GL

x - Volvo 240 DL, ble TIC

x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing)

x - Volvo 740 GLE automat (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg gjør nok ikke opprettinga sjøl, jeg har no begrensa tid siden jeg er borte hele uka i forbindelse med jobb, jeg kunne gjort det selv, men jeg syns det er bedre og sette det bort til en som jobber med det til daglig, har jo bytta hjulbuer, kanaler og diverse andre deler sjøl før, men siden jeg ville at detta skulle bli 110% strøkent så blei det slik.

Alt grunnarbeidet og lakkeringa blir også satt bort, jeg er ikke pirkete nok til og gjøre sånt.

Motor, Understell og Driverk er mer meg, det syns jeg er gøy, bygge om, lage løsninger og fikle litt med slike ting.

Kan love at 940ien blir helt strøken, ikke en bulk, ikke ei ripe, skal ikke være noe og utsette på den når den er ferdig nå.

Har begynt og sveise igjen hullet etter det gamle tanklokket og litt forskjellig, skal få bilder av det og resten som er gjort med bilen utpå Torsdagskvelden.

Bare og komme med innspill hvis det er noen som har noen lure ideer om hva mer som skulle vært gjort med bilen.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann påsann! Noe lurt du kan gjøre med den er å kastebytte med meg! :D du må ha noe å drive med vettu! ;P

mdf-en er i butikken om 2 timers tid, så må vel prøve å få den til darbu imorra, må jeg ikke? Sende den med bussen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er skjermen bytta, litt sveising, sliping og sparkling så er den klar.

Også sveisa igjen det ene antenne hullet, litt sparkel der også så er det borte.

Satte på den ene m3 speilen i går, ekke helt sikker på hva jeg syns, må få på forskjermen og få lakkert bilen først, så ser jeg hvordan det blir, blir det for ille så setter jeg på originla speilene igjen.

11012007057.jpg

11012007058.jpg

11012007059.jpg

11012007060.jpg

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanklokket er jo ikke den størstje greia, men små detaljer som det gjør ganske mye.

Jeg har ikke fått sett på skjermen enda, veit den har kommet hjem på døra her og han som retter opp bilen var her og henta den før i dag, men jeg har vært i Vikersundbakken og sett på skiflygning i hele dag/kveld og har ikke snakka med han etter han henta skjermen, men jeg skal se på den litt tidlig i morgen, kan jeg ikke ringe deg da og få kontonummer og litt diverse så jeg får ført over no penger.

Sikkert skjedd litt mer på bilen i morgen, slenger opp noen fler bilder da. Skal også bygge basskasse i morgen, så slenger opp bilder av det hvis det ikke blir helt fiasko. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er forskjermen kommet på, begynner og bli litt bil igjen.

Litt sparkling og pussing igjen.

Sku det være av interesse så slenger jeg opp noen bilder så ser man hva som er gjort.

Er en del småtteri her og der så blir retta og sparkla litt her og der.

13012007064.jpg

13012007065.jpg

13012007066.jpg

13012007067.jpg

13012007068.jpg

13012007069.jpg

13012007070.jpg

13012007071.jpg

13012007072.jpg

13012007073.jpg

13012007074.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen ferdig retta, noe demontering står igjen før lakkering, er vel kansje ikke noe og legge ut bilder av nå, men prøve og få med no bilder ifra lakkeringa.

Lakkereren begynner forhåpentlighvis på den innen 2 uker, står inne i varmen og venter imens nå.

Mangler frontfanger og bakfanger, er værst med frontfangeren, den ekke noe og reparere på tror jeg og kikker litt rundt etter fanger, har hørt at 850r fanger passer rett på, stemmer det? og kler den bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare brukt karroseri skruer og sånne klips el hva det kalles som sitter overalt.

Blir vel litt stille på tråden her framover nå, men kommer bilder av lakkering og monteringa om 2-3 uker, mulig det kommer no bilder av poplådan og diverse før det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider