Gå til innhold

Tråd om min 940 Turbo

Ranger emnet

Finken

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker og bukker for komentarene.

Frode Reistad på Kongsberg Autolakk, det lakkeringsverkstedet utpå moane.

Han som har gjort alt grunnarbeidet og sprøyta den, det blei skikkelig bra, har finni et slipekorn i lakken, det er alt jeg fant. Så er skikkelig fornøyd med lakkeringa.

Men blei skikkelig misfornøyd med sotinga, filmen var helt elendig, skal ned og fike opp han kukken som mente den var bra ihvertfall.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg betalte 15000,- kr Da demonterte jeg bilen og så tok lakkeren alt annet, finsparkling, grunning, lakkering og 2 lag med klarlakk.

Ser det har blitt spurt etter bilder her. Lover at det vil komme opp no bilder til helga, da vil det også komme opp noen bilder av litt påbegynt anleggsbygging tenker jeg.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer også og selge bilen,

bilen har blitt fin og digger den bilen, men jobber rundt på forskjellige anleggsplasser, og er ikke den rette bilen og kjøre på dårlige anleggsveier og litt dyr og pendle med. Så vurderer og selge den og kjøpe meg en billig diesel bil og heller bygge opp en ny volvo ifra bunn av, bare til og herje med, jeg er også litt for hard på gassen og liker og bruke bilen litt, og vanskelig og holde det strøkent når man kjører litt på grensene og da samtidig er avhengig av bilen for og komme seg på jobb. Blir så helvete dyrt i dekker å atte, var ute og lufta den litt her om dagen og når jeg kom hjem da så var det lite igjen av de nesten ubrukte bakdekka, dyrt og kjøpe vinterdekk til compomotive felga. he he.

Nei, sku bodd gratis hjemme hos mamma og brukt hele årslønna på bil.

Nå blei det mye tjatring her, er vel like før en av dissa moderator kukkhuene klager på offtopic her. he he.

Noen som vil komme med en prisvurdering på den da?

Litt info:

97 (98mod) 940 lavtrykksturbo, skinn interiør, airbag, abs, midtarmelene, integrert barnesete baki, el vinduer forann, Air Condition, cruisekontroll, ute temp, add on skjørter, 850r vinge, 3 toms jt eksos, viking chip, turbotrykk justert opp, drev sperre, godkjent med lesjøfors senkesett, bilstein dempere, sinter kløtsj og forge dumpventil. Har sikkert glemt bort no, men ligger jo en del bilder her og de sier vel det som er og si.

Kan jo også følge med et helvetes anlegg da, mot no tilegg i prisen såklart.

Men, ere noen som vil gjette en pris så kom igjen, interisert og høre hva folk mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen og du maser om detta enderøret a, he he. Hakke peiling på hva slags enderør det er, men er komplett 3 toms jt anlegg ifra turboen og ut. Er vel noen anlegg som har kommet med en annen enderør el no da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider