Gå til innhold

Eliots bmw 525 i turbokonvertering og oppussingsproskjekt

Ranger emnet

eliot

Anbefalte innlegg

ja, det er din også.

Det står klart og tydlig hvordan man lager en post her.

Det er jo en norm med bilder og info.

Vil jo helst vite noe mer enn "Hei, har en Bmw, den skal bli fin"

Forresten, godt nyttår til alle sammen

Ja men du kan vel lære deg til å ta hensyn eller? kunne foreksempel spurt om hva so skal gjøres med bilen. dukenukem

Dessuten er ikke det din sak.

Har troen på dette her jeg Eliot. Blir nok saker skal du se! hehe.... Lykke til videre da...

If you don't push the limits,you don't get any further!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

ja da skjer d litt at her på bruket. Har fått montert 540 bremsene mine foran , kåmmet ganske langt med fjerning av gammel tektyl å dritt . Det er sikkelig kose arbeid not .

har også bestilt komplett sett med forstillings deler , oppgradere til m5 standard .Det blir bra vil jeg tro . så er manuell kasse på veg inn, må bare få pedalene og resten av delene som trengs til d , dukker vel opp ei pakke fra koed med deler en dag håper jeg .

Er litt dårlig med bilder, men ska prøve å få tatt noen snart . mobil kamera mitt suger så d gidder jeg ikke å bruke .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

ja nå har jeg fått forstillings delene mine , dem er nå montert , ska si det er fint med nye deler . handla dem på ebay må si jeg vart positivt overaska alt passa å greier.

nå kom girkassa akkurat inn døra. jippi e36 m3 kasse 5 trinns .

har også fått inn rett antall pedaler altså 3stk .

skal ta noen sikkelige bilder i helga når jeg skal i verkstedet .

venter i spenning på diffen min som snart kommer, håper til helga kanskje med sperre å greier he he.

i mens må man bare smøre seg meg tolmodighet .

men ting begynner hvertfall å falle på plass .

men har att en god del som nye støtdempere og mellomakseling nye bremseskiver og klosser bak . satt kikka på kw coilovers men d va ganske dyrt så vi får vente litt trur jeg he he. får bruke de gamle så lenge trur jeg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider