Gå til innhold

Lurer på pris på forsikring på golf 3?

Ranger emnet

mordi87

Anbefalte innlegg

Hei

Nå er det snart et nytt år og tid for ny bil.. gamle golfen har jeg skiltet av og nå beveger jeg meg fra mk2 til mk3...:partyon:

men så lurer jeg på forsikringer på golf 3 for en på 20 år? alt fra 1,6 - 1,8 - GTI og VR6....

Takk:)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsikringer varierer prisen så mye at det er nesten umulig å få svart på spørsmålet ditt(hvis du ikke er 20 år og har forsikret en mk3 da;)).. Det kommer jo ann på om du har forsikret noe annet i seleskapet før.. om du har noe bonus? osv osv..

I og med at du skal ha mk3 så vil jeg tro at du ikke bare skal ha ansvarsforsikring? I og med at golf er en ungdomsbil og det skjer mye med typen golf ( innbrudd,krasj osv) så vil jeg tro at det koster noen lapper for å forsikre bilen..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ha full kasko ja... regner med jeg har 30% bonus etter mk2`n. da hadde jeg i gjensidige. den måtte jeg betale 4500kr med kun ansvar... men skal jeg ha GTI må jeg vel ha den på muttern, men vil helst ha den på meg selv slik at jeg får spart opp litt bonus, men vil heller ikke bli blakk på å ha fosikring...

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensidige er billigst, av alt jeg har sjekket.

Jeg betaler 8200kr i Året for Golf 1.6

8000km og 18år på meg selv. Dette er uten garasje,alarm osv.

8000km? Det var da lite.. :P

Har full kasko på min, betaler ikke allverdens siden den ikke står på meg, så det får heller være ulønnsomt selv om bilen har lavere verdi enn 100k..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet vel at kasko er totalt bortkastet på bil som koster under 100 tusen?

hvis man har lån på bilen med pant i bilen, da man ha kasko! Det krever banker og finansierings instutisjoner.

jeg selv har forsikring hos AIG (DNB) betaler 4500 i året med full kasko og 75% bonus,samme forsikring i IF var over 7000 hvis jeg ikke husker feil!

:pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8000km? Det var da lite.. :P

Har full kasko på min, betaler ikke allverdens siden den ikke står på meg, så det får heller være ulønnsomt selv om bilen har lavere verdi enn 100k..

I mitt tilfelle så har bilen stått så og si i 6mnd nå da, kjørt 2000km siden jeg kjøpte den. Så derfor holder det vel til sommeren tenker jeg, men jeg må garantert sette det opp, men det ser jeg ann..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider