trønder Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Godt nytt år til dere alle. Jeg og min svoger har en diskusjon :anger: på gang omm hva som er best av Bose sound system :fucku: og et like dyrt ettermontert anlegg av en litt dyrere modell. jeg går for ettermontert. Jeg tar utgangspunkt i mitt eget anlegg når vi diskuterer, og og jeg har et rimelig dyrt anlegg for en vanlig mann i gata (ca 50000).jeg har Alpine 310RB, Morel Hybrid Ovation front, Alpine typR 12" subb, 1RF Power 1001bd og 1RF Power 550x+ diverse stinger kabler og kondis. og det er helt ok satt inn i bilen som er en Passat stv 95 mod.Og jeg vil nok tro at det er bedre :thumb enn et fabrikk montert Bose anlegg. eller hva mener dere?:partyon: :anger: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Med dine høyttalere så blir det vel ikke helt feil... Bose lager OK saker men om det egner seg i bil er en annen ting. Bose kinosystemer er greie saker... Husker de store rørene som låg vannrett foran kinoduken i kinoene i Gøteborg i slutten på 80-tallet... Memories... Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 De rørene får man faktisk kjøpt som privatperson nå :) Anyway så er nok et musikkanlegg kjøpt av en respektabel bilstereoforhandler et bedre alternativ en et Bose anlegg. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Hiver meg på her at det du lister opp her slår nok ett bose system anyday, så lenge det er skikkelig montert da. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 hvor mye ekstra koster det boseanlegget da? det er jo ganske vesentlig. Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Bose er vel ikke akkurat kjent for å ha forsiktige priser, så uavhengig av hva det koster tror jeg man kan finne mer velspillende produkter til en lavere pris. Da har man også mulighet til å bygge det ut hvis det skulle friste. Men for all del, anlegget i maybach'en så frekt ut det. Det er jo stort sett mer diskret med orginalanlegg også mtp fks lys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg