lars-frr Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Blei stoppet av politiet idag da de foretok fartskontroll ved ullevåll idag , politimann spurte hva slags lys jeg kjørte med "kjørelys" sa jeg .. Da ble ha kjempe sinna , siden jeg ikke hadde skrudd på de ordentlige lysene på bilen når det var midt på dagen , jeg forklarte at jeg ikke visste at jeg måtte kjøre med de midt på dagen også , trodde det bare gjaldt om kvelden jeg .. Stemmer sikkert at man må kjøre med de hele dagen . Men så etter at jeg sa at jeg ikke visste det så begynnte han med å true meg med å gi meg 1500 ,- spenn i bot og rapportere meg slik at jeg ikke skulle få igjen sertfikatet mitt etter at det går ut om 6mnd eller noe .. Kan de bare komme med slike trusler bare fordi jeg er ung .. Så kom det en bil kjørende bak han hadde ikke lysene skrudd på slik som jeg (ps : han hadde helt lik bil golf 2) men han ble ikke stoppet ... Jeg slapp fra det hele med en advarsel Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by lars-frr Blei stoppet av politiet idag da de foretok fartskontroll ved ullevåll idag , politimann spurte hva slags lys jeg kjørte med "kjørelys" sa jeg .. Da ble ha kjempe sinna , siden jeg ikke hadde skrudd på de ordentlige lysene på bilen når det var midt på dagen , jeg forklarte at jeg ikke visste at jeg måtte kjøre med de midt på dagen også , trodde det bare gjaldt om kvelden jeg .. Stemmer sikkert at man må kjøre med de hele dagen . Men så etter at jeg sa at jeg ikke visste det så begynnte han med å true meg med å gi meg 1500 ,- spenn i bot og rapportere meg slik at jeg ikke skulle få igjen sertfikatet mitt etter at det går ut om 6mnd eller noe .. Kan de bare komme med slike trusler bare fordi jeg er ung .. Så kom det en bil kjørende bak han hadde ikke lysene skrudd på slik som jeg (ps : han hadde helt lik bil golf 2) men han ble ikke stoppet ... Jeg slapp fra det hele med en advarsel Kjørelys er påbudt i norge ... mao man må bruke det så lenge bilen kjører på veien. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Ja ,, det er greit nok , men å komme sånne trusler er bare helt latterlig da . Da kunne han heller git meg en bot og holdt kjeft.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by lars-frr Ja ,, det er greit nok , men å komme sånne trusler er bare helt latterlig da . Da kunne han heller git meg en bot og holdt kjeft.. politiet er veldig sleipe med å komme med sånne trusler.. Det skremmer jo vannet av en som er fersk bak rattet bare å bli stoppa av politiet, synes det er unødvendig å være frekk i kjeften i tillegg.. Alle kan da gjøre feil, kunne jo faktisk hende du hadde glemt å skru på lysene ?? bare å skru de på det når onkel sier det og så kunne han smilt pent og alt hadde bare vært bra....... Men Neeida:rolleyes: Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Skal litt mer enn en homse i lærdress for å skremme meg ... :D :D :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by CrZy_T Skal litt mer enn en homse i lærdress for å skremme meg ... :D :D :D hahaha bra sagt! Jeg ble stoppet av politiet en gang i promille kontroll (ell mere en 1 gang. hehe) uten kjøre lys.. kjørte med park lys.. det var en morgen var lyst.. han sa bare at jeg kjørte med park.. sa at e hadde vært på esso bare, ell no sånn.. glemte å slå på.. fort gjort det vet du :) min lille erfaring med politi er at de er stort sett greie folk, men den matcho lærdressen kunne de bytta ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 ble stoppet nylig jeg og, i rallyen.. han spurte hva slags bil det var, jeg forklarte hva det var, og spurte hvorfor jeg ble stoppa. "jo det stjeles så mye slike om dagen.. så vi tar noen rutinekontroller, sånn tar vi ganske mange..." han bare så på vognkortet og førerkortet, men sjekka ikke over radio. og så kjørte jeg videre.. aner fortsatt ikke hvorfor jeg ble stoppa... :mad: Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Huh? Hvis det ble stjelt så mye av "disse" så burde han da visst hva slags bil det var?? :D "Jeg nekter deg adgang i mitt nærvær, ser du noen andre her i lærklær" Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 det jeg og tenkte...... men men.. kan jo ikke nekte han å si dumme ting? Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by hfracing ble stoppet nylig jeg og, i rallyen.. han spurte hva slags bil det var, jeg forklarte hva det var, og spurte hvorfor jeg ble stoppa. "jo det stjeles så mye slike om dagen.. så vi tar noen rutinekontroller, sånn tar vi ganske mange..." han bare så på vognkortet og førerkortet, men sjekka ikke over radio. og så kjørte jeg videre.. aner fortsatt ikke hvorfor jeg ble stoppa... :mad: kanskje fordi han var misunnelig på deg??er jo ikke så mange rally golfer i norge da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by taxidriver kanskje fordi han var misunnelig på deg??er jo ikke så mange rally golfer i norge da Litt Off Topic, Men i Bærum har det vært noe jævligt med Kontroller med biltilsynet... irriterer meg.. blir sikkert stoppet snart, da går vel sikkert eff. anlegget og stripa, også stusser de sikkert på senkesett ++++:) Liker ikke dette...:) Tilbake til Tema: Hater frekke politi folk.. bedre med hyggelige, som faktisk sier ifra, enn å komme med trusler. Vi har ett par snille i bærum som kommer innom å slår av en prat en lørdagkveld å greier, å snakker bil å slår ett par spøker:) Men vi har også noen drittsekker som bare er ute etter å finne ett eller annet å ta deg på.. når man møter sånne politifolk som er drittsekker uten at du har gjordt noe ulovligt er jo det som får oss ungdom til å miste respekten for polti Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Er det blitt ulovlig med toppstripe også nå a?? Eller er det noe spesielt med din? De kan vel ikke ta eff.anlegget så lenge det ikke støyer mer enn 95dB eller noe? Eller tar jeg feil? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Han stoppa vel sikkert HF-Rallye fordi det var en spesiell bil. Og en spesiell lyd :D :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by Laaars Er det blitt ulovlig med toppstripe også nå a?? Har aldri vært lov med toppstripe eller streamer som noen kaller det... Har alltid kjørt med park og spredere om dagen jeg... og ble stoppet en gang om kvelden med det og da sa politiet : " Det begynner å bli mørkt nå så da må du sette på kjørelys" I Molde kjører til og med purken med park og spredere Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Rett meg hvis jeg tar feil : men - de regelene jeg leste sist tillsa at du kunne bruke grøftelys som kjørelys - men da kun i kombinasjon med parkeringslys ( ikke kjørelys opp også ) stemmer ikke dette ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg